וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה מזהירה את מכבי ת"א מפנייה ללנדסברג

5.12.2011 / 13:19

בעקבות ידיעות בתקשורת החליטו במנהלת הליגה לבדוק את הטענות. גורם במכבי תל אביב: "הוא לא יגיע השנה לקבוצה"

מנהלת ליגת העל הוציאה היום (שני) הודעה לעיתונות בעקבות מספר ידיעות בתקשורת בימים האחרונים על פנייה כביכול של מכבי תל אביב לשחקן מכבי חיפה סילבן לנדסברג, "מנהלת הליגה בודקת שמועות וידיעות שהתפרסמו בתקשורת, כאילו קבוצת מכבי אלקטרה ת"א מביעה התעניינות לכאורה בשירותיו של השחקן סילבן לנדסברג ממכבי בזן חיפה וזאת תוך כדי מהלך העונה וכשהשחקן תחת חוזה", נכתב בהודעת המנהלת.

במנהלת מזהירים לפי ההודעה כי: "המנהלת תפעל בנחישות נגד תופעות בהן קבוצות פועלות בניגוד לתקנון ומונעות את עיקרון הספורטיביות והשוויוניות. המנהלת הודיעה לשתי הקבוצות שהיא מצפה מהן להכחשה פומבית של הידיעות האלו ולא תאפשר למי מהקבוצות לפנות במהלך העונה לשחקנים תחת חוזה בקבוצה אחרת. מכתבים בנושא נשלחו לשתי הקבוצות".

כידוע, במכבי אכן התעניינו בקיץ בלנדסברג, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אך למעשה בחודשיים האחרונים האלופה ויתרה על האפשרות לצרף אותו, במיוחד לאור ההצטרפות של חברת "בזן" למכבי חיפה, חברה שדייויד פדרמן נמנה על מנהליה, מחשש לביקורת ציבורית על ניגוד עניינים בחיפה. גורם במכבי תל אביב מבהיר נחרצות: "הוא לא יגיע השנה לקבוצה".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully