וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורינתיאנס אלופת ברזיל: "התואר מוקדש לסוקרטס"

הבטיחה את התואר במחזור הנעילה עם 0:0 בדרבי לוהט ואלים מול פלמייראס, ועשתה הומאז' לכוכב המנוח: "חבל שהוא לא פה"

קורינתיאנס זכתה הערב (ראשון) באליפות החמישית בתולדותיה בליגה הברזילאית, אחרי שסיימה בתיקו 0:0 נגד פלמייראס במחזור הנעילה של הליגה. המשחק, כיאה לדרבי, המשחק המכריע היה חם ואלים וכלל ארבעה מורחקים (שני אדומים לכל קבוצה) ולא מעט תקריות, אך בסופו של דבר קורינתיאנס הניפה את הצלחת.

ערב המחזור קורינתיאנס הובילה בשתי נקודות על ואסקו דה גמא, שהייתה יכולה לזכות באליפות רק אם קורינתיאנס הייתה מפסידה והיא הייתה מנצחת. בסופו של דבר, גם ואסקו לא הצליחה לנצח וסיימה בתיקו 1:1 נגד פלמנגו.

בקורינתיאנס החגיגות היו מהולות בעצב מאחר וכדורגלן העבר המנוח סוקרטס, שהלך היום לעולמו, היה שחקן הקבוצה בין השנים 1978 ל-1984. המשחק נפתח בדקת דומיה, כמו בכל המחזור בברזיל, ובמהלכה הניפו שחקני קורינתיאנס את ידם למעלה עם אגרוף מונף בהומאז' לכוכב המנוח.

"חבל שדוקטור סוקרטס לא נמצא איתנו כדי לחגוג", אמר החוץ אלכס בסיום, "הוא ללא ספק היה שמח לקחת חלק בחגיגה הזאת, אבל גם ככה האליפות הזאת מוקדשת לו".

בכל מקרה, זו הייתה האליפות השניה של קורינתיאנס בשנות האלפיים, כאשר שלוש האליפויות הראשונות שלה הושגו בשנות התשעים. זו האליפות הראשונה לקורינתיאנס מאז 2005, כששיחק בשורותיה קרלוס טבס.

קורינתיאנס מסאו פאולו התפרסמה בשנים האחרונות עם החתמות מעניינות כמו זו של רונאלדו שכבר פרש מכדורגל. הברזילאי התורן שחזר לקבוצה מהגלות באירופה הוא אדריאנו, שדווקא בסיומת של העונה הנוכחית הצליח להחלים מפציעה ותרום חלק חשוב לאליפות של קורינתיאנס, שרק לפני שנתיים חזרה לליגה הבכירה.

סנטוס עדיין מובילה בטבלת האליפויות בברזיל עם שמונה אליפויות, ואחרי זה נמצאות פלמייראס (7 פעמים), פלמינגו וסאו פאולו (6 אליפויות לכל אחת), קורינתיאנס (5) ו-ואסקו דה גאמה (4).

מת שחקן העבר הברזילאי סוקרטס

עולם הכדורגל נפרד מסוקרטס, גם יריבו פאולו רוסי סופד לו

אוהדי קורינתיאנס חוגגים אליפות ומניפים שלט לזכרו של דוקטור סוקרטס. רויטרס
אוהדי קורינתיאנס חוגגים אליפות ומניפים שלט לזכרו של דוקטור סוקרטס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully