וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי ורשביאק: "אנחנו והפועל תל אביב נמצאים באותו צד"

יו"ר הוועד האולימפי נפגש עם ראשי קבוצת הכדורסל בנושא הרחבת האולם בהדר יוסף: "מקווה שבקרוב יחלו העבודות"

צבי ורשביאק, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, נפגש היום (ראשון) ביוזמתו עם רמי כהן, יו"ר קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב, ושניים מחברי העמותה, כדי להזים את השמועות וסיפורי הבדים המוצגים בתקשורת סביב עמדת הוועד האולימפי בישראל בכל הקשור להרחבת האולם בהדר יוסף.

ורשביאק תיאר בפני אנשי הפועל תל אביב את העובדות לאשורן, וציין כי לפני מספר חודשים היתה כוונה להוריד את גג האולם הקיים ויחד אתו חלק מהחוויה האולימפית, מה שהיה משתק את כל המבנה בהדר יוסף על כל הפעילות הספורטיבית שבו, לתקופה של למעלה משנתיים. למהלך כזה הוועד האולימפי בישראל לא יכול היה להסכים, מה עוד שהסתבר שקו הבניין מפסי הרכבת אינו מאפשר את ההגדלה. הוועד האולימפי, לעומת זאת, הציע לבנות אולם ספורט חדש בשטח שבין האולם הקיים לאצטדיון האתלטיקה.

עתה, הסביר ורשביאק לאנשי הכדורסל של הפועל תל אביב, העלתה עיריית תל אביב תוכנית רעיונית לפיה במקום להוריד את הגג, הגג יתלה. על פי דעת העירייה, הפעילות במקום לא תיפגע. העירייה ציינה גם שבכל מה שקשור לעניין פסי הרכבת היא יכולה לקבל הקלה. לאור הנתונים האלה, ואם אכן הדברים הינם ברי ביצוע, ציין ורשביאק בפני אנשי הכדורסל של הפועל תל אביב, הוועד האולימפי אינו מתנגד להגדלת האולם.

בתום הפגישה אמר ורשביאק: "חבל שהשיחה שלי עם ראשי הפועל תל אביב לא התקיימה לפני כחצי שנה. ייתכן ואם היינו נפגשים אז, היינו יחד מצליחים לשכנע את עיריית תל אביב לבנות אולם חדש. אנחנו ואנשי הפועל תל אביב נמצאים באותו צד של המתרס ואני מקווה שבקרוב יחלו עבודות הבניה".

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully