וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "זו צורה מושלמת לסיים בה את השנה"

המדורג מספר שתיים בעולם חגג את הזכייה החמישית של ספרד בגביע דייויס, הפעם בסביליה: "האווירה הכי טובה ששיחקתי בה"

נבחרת ספרד זכתה הערב (ראשון) בגביע דייויס בפעם החמישית בהיסטוריה, כשניצחה 1:3 את ארגנטינה בגמר שנערך על החימר בסביליה. הנבחרת של אלברט קוסטה השלימה את הזכייה החמישית שלה בתואר, בו זכתה גם בשנת 2000, 2004, 2008 ו-2009. רפאל נדאל הוא שהשלים את הניצחון כשגבר על חואן מרטין דל פוטרו המצוין והארגנטינאים יצטרכו להמשיך לחפש את התואר במקום אחר.

"זו האווירה הכי מדהימה בה שיחקתי אי פעם", התרגש בסיום רפאל נדאל, "יש פה קהל מטורף וזה מיוחד מאוד. אני מאושר. פתחתי את המשחק לא טוב, אבל הצלחתי לשפר את היכולת בהמשך. זה היה אחד המשחקים הכי מדהימים בהם נטלתי חלק. זו צורה מושלמת לסיים את השנה ואני מאושר מאוד. זו הרגשה נהדרת ומיוחדת במיוחד. היה חשוב מאוד לזכות במשחקונים הראשונים של המערכה השנייה אחרי שפתחתי רע".

בהמשך נדאל פגע מעט בשמחה של הספרדים והצהיר כי הוא לא יקח חלק במשחקי גביע דייויס שיתקיימו בשנת 2012. נדאל הסביר: "השנה הבאה היא מסובכת, זו שנה אולימפית. אני אחד השחקנים שמשחקים הכי הרבה, ואני לא רוצה להגזים בכמות המשחקים. תודה לאל שלספרד יש מספיק שחקנים טובים שיוכלו להחליף אותי". כזכור, רפאל נדאל זכה במדליית הזהב האולימפית בבייג'ינג 2008, והוא מעוניין לשמור על התואר שלו בטורניר האולימפי של לונדון 2012, שיתקיים על הדשא של ווימבלדון.

גם קפטן הנבחרת הספרדית, אלברט קוסטה, התייחס לעתידו בנבחרת הדייויס ואמר: "אני צריך לחשוב אם אני רוצה להישאר בתפקיד. אעשה זאת אחרי שאשוחח עם נשיא התאחדות הטניס הספרדית".

נדאל ניצח את דל פוטרו, ספרד זכתה בגביע דייויס

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully