וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים ניצחה 0:2 את עירוני בת ים

שערים של פסו ודרעי סידרו לקדוש ניצחון שביעי בשמונה מחזורים בדרך לפסגה. ניצחונות להפועל נצרת עילית וסקציה נס ציונה

תוצאת התיקו של מכבי אחי נצרת מול הפועל כפר סבא ביום שישי, הותירה פתח לחילופי מקומות נוספים בפסגת הלאומית. הפועל ירושלים חזרה היום (שני) אל הפסגה, לאחר ניצחון 0:2 על עירוני בת ים. גם מכבי אום אל פאחם רוצה להיצמד לצמרת, כשהיא תתארח אצל הפועל נצרת עילית הלפני אחרונה. סקציה נס ציונה ניצחה 0:2 בחוץ את הכח עמידר רמת גן.

הפועל ירושלים - עירוני בת ים 0:2

מאז דצמבר 2001 לא ניצחו האדומים מהבירה את עירוני בת ים? אז מה? הפועל ירושלים שוברת בתקופה האחרונה את כל השיאים ונמצאת בכושר פשוט חלומי ורשמה ניצחון שביעי בשמונת המחזורים האחרונים עם 0:2 על בת ים, מה שהיווה גם נקמה לקבוצה של לופא קדוש, שהודחה על ידי הקבוצה של איתי מרדכי מגביע הטוטו. ירושלים עלתה למקום הראשון בליגה בזכות שערים של אורי פסו בדקה ה-71 ואלי דרעי בדקה ה-73.

הפועל נצרת עילית - מכבי אום אל פאחם 0:2

אחרי הניצחון החשוב בבת ים, נצרת עילית שבה הביתה לגרין, עצרה את קבוצת הצמרת של אבי סבג ועלתה מעל הקו האדום. שגיא חייט (22) והייל חשאן (75) כבשו למארחים והנחילו לאום אל פאחם הפסד ראשון העונה בליגה במשחק חוץ.

הכח עמידר רמת גן - סקציה נס ציונה 2:0

רפי כהן, מאמן סקציה נס ציונה, בוודאי שמח לראות את קבוצתו מנצחת סופסוף לאחר ארבעה משחקים, ובעיקר כשזה קרה במשחק חוץ מול קבוצתו לשעבר, הכח עמידר רמת גן, שנוחלת הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים. מאור אסור המוכשר פרץ את ההגנה המארחת בדקה ה-71, ארנון טמיר כבש שער ליגה ראשון העונה, חמש דקות לסיום והבטיח את שלוש הנקודות. ניצחון החוץ השלישי של הסקציה, שממשיכה להוציא הרבה יותר נקודות בחוץ מאשר בבית, הקפיץ אותה מקום אחד למעלה, למקום ה-11. נס ציונה ממשיכה להיות הכבשה השחורה של הכח, שלא הצליחה לגבור עליה מאז 1999.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully