וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה 1:3 את אוגסבורג

קלאס יאן הונטלאר כבש בעקב וסייע לקבוצתו להתקדם למקום הרביעי. המבורג גברה 0:2 על נירנברג, חמש דקות לאלמוג כהן

המחזור ה-15 בבונדסליגה, הפגיש בפעם השנייה בתוך שלושה שבועות בין ארבע המוליכות של הטבלה. הערב (ראשון) ננעל המחזור עם שני משחקים מסקרנים במיוחד, כשבראשון הצליחה המבורג להשיג ניצחון נוסף שנותן לה אוויר בתחתית, 0:2 על נירנברג (חמש דקות לאלמוג כהן). במשחק השני, שאלקה, יריבת מכבי חיפה במחזור האחרון בליגה האירופית, עלתה למקום הרביעי עם 1:3 על אוגסבורג האחרונה. קלאס יאן הונטלאר כבש והשתווה למריו גומז במירוץ לתואר מלך השערים.

שאלקה - אוגסבורג 1:3

המארחים טיפסו למקום הרביעי וצימקו את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד, הודות לניצחון ביתי על נועלת הטבלה. 60 אלף צופים ראו את שאלקה עולה ליתרון בדקה ה-16, כשקלאס יאן הונלטאר סיים מהלך התקפי נפלא עם עקב אלגנטי.

ההולנדי השתווה למריו גומז בראש טבלת המבקיעים עם ה-13 שלו העונה, ובדקה ה-66 בישל למגן השמאלי כריסטיאן פוקס, אימת שחקני מכבי חיפה, שכבש מחוץ לרחבה, אחרי שסשה מולדרס השווה זמנית בדקה ה-48. ראול חתם מקרוב עם השביעי שלו העונה בדקה ה-84. בעוד שבוע וחצי שאלקה קופצת לביקור בקרית אליעזר.

המבורג - נירנברג 0:2

אז כנראה שהחתמתו של טורסטן פינק הביאה סוף סוף את המשנה המיוחל בהמבורג. הקבוצה של פינק ניצחה 0:2 את נירנברג החלשה, שספגה הפסד שמיני העונה ונמצאת במשבר עמוק למרות הניצחון על קייזרסלאוטרן במחזור האחרון. אלמוג כהן נכנס בדקה ה-85 כמחליף.

המבורג עלתה ליתרון בדקה ה-23 כשפאולו גררו גבר על שני מגנים והכניע גם רפאל שייפר בדרך ל-0:1. בדקה ה-62 כבשה המבורג את השני כשמסירה של גוקאן טורה מצאה את מרסל יאנסן, שבעט מתוך הרחבה פנימה מהפינה הרחוקה בדרך ל-0:2. המבורג עלתה למקום ה-11 עם 17 נקודות, נירנברג במקום ה-15 עם 15 נקודות.

(עדכון ראשון: 18:19)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully