וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: פיני גרשון חוזר ליד אליהו

מכבי ת"א תארח את הפועל חולון (19:35, 5+ לייב), לא ברור אם המנהל המקצועי יגיע. בלאט: "לא יהיה קל ללא ימי הכנה"

המחזור השמיני בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שני) במשחק בו תארח מכבי תל אביב את הפועל חולון בשחזור משחק גמר הפיינל פור משנת 2008. מכבי תל אביב נחתה היום בישראל לאחר שני משחקים בבלגרד, שכללו הפסד ביורוליג לפרטיזן וניצחון באדריאטית על הכוכב האדום. מנגד מגיעה הפועל חולון, עם פיני גרשון כחבר הנהלה, ליד אליהו במומנטום מצוין עם שני ניצחונות ליגה רצופים ועם בריחה ממאבקי התחתית.

היסטוריה ומספרים

- הניצחון היחיד של הפועל חולון על מכבי תל אביב ביד אליהו הושג בגמר הפיינל פור בעונת 2007/8.

- מאז אותו ניצחון נפגשו הקבוצות עוד שבע פעמים, מכבי תל אביב ניצחה בכל המפגשים בהפרש ממוצע של 20.5 נקודות.

- מאז שהפך למאמן ראשי, מנצח מאמן חולון דן שמיר לפחות פעם אחת בעונה ביד אליהו.

- הפועל חולון קולעת במשחקי החוץ בממוצע 75 נקודות לעומת 96.5 נקודות במשחקי הבית.

הכנות ושאר ירקות

מכבי תל אביב:

סוף שבוע לא קל עבר על מכבי תל אביב אחרי ההפסד לפרטיזן בלגרד ביורוליג ועזיבתו של ג'ורדן פארמר. אמש חזרה מכבי לנצח במשחק חשוב מול הכוכב האדום בלגרד ששמר לה על מאזן מושלם בליגה האדריאטית והיום חזרו הצהובים לארץ ויקיימו אימון לקראת המשחק מול חולון. במכבי מודעים לקשיים בהם נתקלה הקבוצה בשבועות האחרונים בליגה ויקוו לעבור את המשחק מול חולון בצד הטוב ביותר.

דיוויד בלאט, שחזר להשתמש בתיאו פאפאלוקאס בניצחון על מכבי חיפה בליגה בשבוע שעבר, ובצמד המשחקים בבלגרד חזר לתת לו דקות קצובות בלבד, החליט להשאירו מחוץ לסגל למשחק מול חולון, וכמוהו גם את הסנטר היווני סופוקליס שחורציאניטיס. בהעדרם נשארת מכבי עם שני רכזים בסגל: יוגב אוחיון וג'ון שייר. טל בורשטיין החולה בספק.

"זה משחק קשה", אמר בלאט לקראת המשחק, "חולון זאת קבוצה שעשתה תוצאות טובות השנה. חולון היא קבוצה שמאומנת היטב וקבוצה שבטוח שלא קל לשחק נגדם ללא ימי הכנה אבל זה הסיפור ועם זה נתמודד".

הפועל חולון:

הניצחון בשבת שעברה על מכבי אשדוד גרם לשקט בהפועל חולון ונתן לשמיר זמן להכין את השחקנים למשחק מול מכבי תל אביב. בחולון מודעים להבדלים המשמעותיים בין שתי הקבוצות, אך יודעים גם שבמשחקי הליגה האחרונים לא הצליחה מכבי תל אביב להציג יכולת גבוהה ושביום טוב חולון עשויה להגיע למשחק צמוד. בחולון ניסו להשאיר את השחקנים אופטימיים מצד אחד, אך יודעים שהקבוצה תהיה חייבת לרשום יום טוב במשחק ההתקפה.

אחת השאלות שנשארת לא פתורה לקראת המשחק היא השאלה האם פיני גרשון יגיע ליד אליהו. במשחק גמר גביע צ'אנס בין שתי הקבוצות בתחילת השנה בחר גרשון לעסוק בעיסוקיו הפרטיים ולא הגיע למשחק.

שחקן מפתח:

ריצ'ארד הנדריקס. בהעדרו של סופוקליס שחורציאניטיס, הנדריקס הוא שחקן הפנים המרכזי של מכבי תל אביב. במשחק הניצחון על מכבי חיפה הראה הפורוורד האמריקאי עד כמה הוא גדול על ליגת העל, כשקלע 13 נקודות רק בהארכה והוביל את מכבי לניצחון חשוב. הנדריקס יצטרך להתמודד במשחק הקרוב עם מסת שחקני הפנים של חולון, ובמידה ויעמוד במשימה, תשייט מכבי תל אביב לניצחון.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully