וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות מהליגה הטובה בעולם: 4.12

פיניקס תזרוק את וינס קרטר? מיאמי תהמר על גרג אודן? טיישון פרינס יישאר בדטרויט? כל השמועות בשוק ההעברות ב-NBA

24 שעות לפני פקיעת האיסור שמוטל על קבוצות ה-NBA ליצור קשר עם השחקנים בשל השביתה, נמשכים גם הערב (ראשון) המגעים הלא רשמיים ברחבי הליגה, והשמועות על עסקאות אפשריות יותר ואפשריות פחות ממשיכות להסעיר את חובבי הכדורסל האמריקאי הצמאים לפתיחת הליגה הטובה בעולם.

* תם עידן ב-NBA? וינס קרטר הוא לא שחקן חופשי, אבל מקורות בליגה טוענים כי מיד עם סיום השביתה פיניקס תשחרר את וינס קרטר, בעבר שמונה פעמים שחקן אוסטאר, ובהווה הרבה פחות. על פי החוזה שלו, קרטר צריך לקבל הודעה בשלושה ימים הראשונים של חלון ההעברות כדי שלא תהיה חייבת לעמוד במשכורת שלו על סך 18 מיליון דולר.

* מיאמי שמחפשת חיזוק לצוות המסייע לשלושת הכוכבים שלה עשויה להמר על גרג אודן, שנחשב לשחקן חופשי ומבוקש על פי סוכנו על ידי מספר קבוצות נוספות.

* גם שיין באטייה נמצא על הכוונת של פט ריילי וההיט, ובין השמות המעניינים הנוספים שנזרקו לאוויר בסאות ביץ' בימים האחרונים נמצאים סמואל דלאמבר וקוואמי בראון.

* בדטרויט מדווחים שטיישון פרינס המתוסכל ממצבה של קבוצתו לא שולל את האפשרות להישאר בפיסטונס למרות הכל.

* בסביבתו של כריס פול מספרים שהרכז אומנם מעדיף לעבור לניקס, אך לא שולל גם מעבר לאורלנדו או לקליפרס.

* בטורונטו שוקלים לאפשר ליונאס ואלנצ'יונאס, הבחירה החמישית בדראפט האחרון שהיה אמור להישאר להתבשל באירופה, ללבוש את מדי הראפטורס כבר בעונה הקרובה.

* בממפיס מכחישים את הדיווחים על משא ומתן שהקבוצה מנהלת עם גולדן סטייט על טרייד שישלח את רודי גיי לווריורס תמורת מונטה אליס.

* פורטלנד סימנה את קארל לנדרי כמטרה המועדפת עליה בשוק השחקנים החופשיים.

לידיעת השמועות של אתמול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully