וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד דרבי: סיטי ויונייטד ייפגשו בגביע האנגלי

הגרלת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי, אליו נכנסות לראשונה קבוצות הפרמיירליג, הביאה עמה משחק ענק, שייערך ב-7 בינואר

קבוצות הפרמיירליג הוגרלו היום (ראשון) לסיבוב השלישי של הגביע האנגלי, שהוא גם הראשון בו משתתפות 20 הקבוצות הבכירות. לאחר שישה סיבובי מוקדמות ועוד שני סיבובים מלאים, האחרון שבהם נערך בסוף השבוע החולף, הגיע תורן של קבוצות הפרמיירליג, כמו גם קבוצות הצ'מפיונשיפ, להיכנס למעגל המשחקים במפעל היוקרתי, בו נותרו כעת 64 קבוצות. המשחקים ייערכו ב-7 בינואר.

כבר במשחק השלישי שהוגרל קיבלנו את המשחק הגדול של הסיבוב הזה וכנראה גם של כל הגביע האנגלי השנה, כשמחזיקת הגביע ומוליכת הטבלה מנצ'סטר סיטי תארח לדרבי הגדול את מנצ'סטר יונייטד, שעוד נזכרת בלילות בפחד בתבוסה 6:1 שהנחילו להם הסיטיזנס באולד טראפורד לפני כחודש וחצי. בשנה שעברה הקבוצות נפגשו בחצי הגמר, שם שער של יאיא טורה ניצח את המשחק ושלח את סיטי לגמר ולזכייה בגביע.

במשחקים נוספים הוגרלה ארסנל מול לידס, אותה עברה בקושי בעונה שעברה לאחר 1:1 בבית וניצחון 1:3 בחוץ. ליברפול תשחק מול המנצחת בין סאות'נד ואולדהאם, בעוד הפינליסטית מהעונה שעברה סטוק סיטי תצא למשחק חוץ מול ג'ילינגאם. צ'לסי תארח את פורטסמות של טל בן חיים, בעוד ניוקסאל תשחק מול בלקבורן. טוטנהאם תשחק מול צ'לטנהאם.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully