וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בירם כיאל שיחק 90 דקות בניצחון סלטיק

קשר הנבחרת בלט ב-0:1 על דנדי יונייטד, הירוקים רחוקים 4 נק' מריינג'רס. 17 דקות לביטון בניצחון ויסלה, מליקסון לא שותף

סלטיק המשיכה היום (ראשון) את מסע ההצלחות שלה בליגה הסקוטית, כשניצחה 0:1 את דנדי יונייטד בחוץ וצימקה שוב את הפער מגלזגו ריינג'רס המוליכה לארבע נקודות בלבד. בירם כיאל השלים 90 דקות בהרכב ההופס, להם היה זה ניצחון חמישי ברציפות. סלטיק כובשת כהרגלה בחוץ לרשת דנדי, כפי שקרה בכל משחק מאז 1998.

כיאל עלה שוב עם סרט הקפטן, אחרי שקיבל גיבוי מהמאמן ניל לנון והשוער פרייז'ר פורסטר בעקבות ההתכופפות שהובילה לשער החובה מול אתלטיקו מדריד בליגה האירופית. הקשר הישראלי היה אחד הטובים בשורות סלטיק ושלט במרכז המגרש, כששער אחד נאה של גארי הופר, העשירי שלו העונה, הספיק לעשות את ההבדל כבר בדקה ה-13.

* בפולין רשמה וילסה קרקוב המתאוששת ניצחון שלישי ברציפות עם 0:1 ביתי על וידז'ב לודז', שהעלה אותה מקום אחד בטבלה למקום השישי. צווטאן גנקוב, שפתח בחוד במקום דודו ביטון, כבש את שער הניצחון בדקה ה-33.

ביטון, שחזר לכבוש ב-1:2 על אודנסה בליגה האירופית השבוע, נכנס כמחליף בדקה ה-73 והגיע במהירות לשתי הזדמנויות טובות בתוך שלוש דקות. מאור מליקסון, שחזר למגרשים מול אודנסה אחרי היעדרות של חודשיים ושותף לשמונה דקות מול הדנים, נותר הפעם על הספסל לכל אורך המשחק.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully