וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל ספרדי: ניצחונות לברצלונה, מלאגה וקאחה

האלופה הביסה 49:65 את גראן קנאריה ועלתה למקום הראשון. נבארו בלט. איטליה: גרין קלע 5 בניצחון של טראמו על פזארו

המחזור העשירי שליגת הכדורסל בספרד נערך היום (ראשון), כשבמוקד המשיכה ברצלונה את כושרה ההגנתי הנפלא מהתקופה האחרונה והביסה 49:65 את גראן קנאריה. בשני משחקיהם האחרונים ביורוליג, עצרו הבלאוגרנאה את היריבות על 45 ו-46 נקודות, כשגם היום ההגנה לא הותירה לאורחים סיכוי.

בארסה לא הרשתה ליריבתה יותר מ-13 נקודות ברבע, כשריצה טובה ברבע השני, אותו ניצחה 11:21, עשתה את העבודה. חואן קרלוס נבארו הוביל עם 12 נקודות, מרסליניו הוארטס הוסיף 11 ופראן ואסקז סיפק אומנם רק חמש נקודות, אבל שלט בצבע עם 11 ריבאונדים. בהמשך הערב, ריאל מדריד חזרה למקום הראשון אחרי שניצחה 64:81 את ולנסיה.

הנציגות הנוספות של ספרד ביורוליג סיימו את היום עם שני ניצחונות והפסד. מלאגה נעזרה ב-26 נקודות גדולות של ג'רלד פיץ' כדי לגבור 75:84 בחוץ על אסטודיאנטס. מירזה טלטוביץ', עם 24 נקודות ושמונה ריבאונדים, היה גדול על לגון ארו והוביל את קאחה לבוראל לניצחון 74:86. פאו ריבאס הוסיף 19 למנצחים. מי שהפסידה היא סגנית האלופה בילבאו, שנלחמת על מקומה ביורוליג, אך ממשיכה להתרסק בליגה. הפעם הבאסקים הפסידו 73:82 לפואנלברדה, למרות 15 נקודות של מרקו באניץ' ואחרי עשרה משחקים הם עם ארבעה ניצחונות בלבד.

במשחקים נוספים עלתה אליקנטה למקום החמישי לאחר ניצחון 75:77 על סראגוסה. בלוסנס מונבוס הביסה בחוץ 60:85 את מורסיה החלשה וחובנטוד בדאלונה גברה על קאחסול 65:83.

נימברוק של ננו גינזבורג השיגה הערב ניצחון בליגת ה-VTB על פרוקום גדיניה 68:75 בבית. המארחים נראו מצויין בשני הרבעים הראשונים, והוליכו ב-6 במחצית. הפולנים ניסו לחזור אבל נימברוק עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע האחרון, ומשם נותר לפרוקום רק לצמק. טרה סימונס הוליך את קלעי נימברוק עם 19 נקודות.

קבוצתו של יניב גרין, טראמו, השיגה ניצחון שני העונה בליגה האיטלקית אחרי שהביסה 62:82 את סקבוליני פזארו. גרין שיחק 16 דקות וסיים עם 5 נקודות (2 מ-3 מהשדה) ו-5 ריבאונדים. מילוש בוריסוב הוביל את קלעי טראמו עם 23 נקודות, ג'יימס וויט קלע 23 לפזארו. ארמאני מילאנו, יריבתה של מכבי תל אביב ביורוליג, ניצחה 66:80 את קרמונה והיא מדורגת שניה בליגה אחרי סיינה. דנילו גלינארי שחוזר ל-NBA נפרד ממילאנו והוביל את קלעיה עם 14 נקודות. וון וופר, שחוזר גם הוא ל-NBA, קלע 22 נקודות למפסידים.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully