וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה ובילבאו נפרדו ב-1:1

דודו אוואט (90 דקות), תומר חמד (9) וחבריהם שמטו יתרון ונותרו במקום ה-13. ניצחונות לאתלטיקו מדריד, הפסד למלאגה

אחרי שאמש (שבת) שיחקו כל הנציגות הספרדיות בליגת האלופות, ביניהן ברצלונה וריאל מדריד, שלא התקשו לנצח שבוע לפני הקלאסיקו, היום נמשך המחזור ה-15 בלה ליגה. במשחק שפתח את היום, אתלטיקו מדריד המשיכה לשמור על מאזן ביתי נקי מהפסדים, כשניצחה 1:3 את ראיו וייקאנו בדרבי מדרידאי קטן. לאחר מכן החמיצה מלאגה ניצחון שלישי ברציפות עם הפסד דרמטי במיוחד 3:2 לסוסיאדד. מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד סיימה ב-1:1 מול אתלטיק בילבאו.

מאיורקה - אתלטיק בילבאו 1:1

הקבוצה של דודו אוואט (90 דקות) ותומר חמד (9 דקות) לא הצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות לאחר ששמטה יתרון מוקדם וסיימה ב-1:1 ביתי מול בילבאו. מאיורקה עלתה ליתרון בדקה השנייה לאחר שער של אלבארו, אך פרננדו אמורבייטה איזן עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. בדקה ה-88, שבע דקות אחרי שעלה למגרש, בעט תומר חמד בעיטה מצוינת, אך גורקה אירייסוס הצליח להציל. בילבאו הגיעה לעוד כמה הזדמנויות מסוכנות, אך אוואט וההגנה שלו השאירו את התוצאה בעינה. מאיורקה במקום ה-13, בילבאו רק תשיעית.

אתלטיקו מדריד - ראיו וייקאנו 1:3

אתלטיקו מדריד לא חווה עונה יוצאת דופן בליגה הספרדית, אבל לפחות בויסנטה קלדרון אי אפשר לנצח אותה, כשגם אחרי המחזור ה-15 היא שומרת על מאזן נקי מהפסדי בית העונה.

גבי פתח את מסכת השערים בדקה ה-25 בבעיטה יפה אחרי כדור ארוך של פלקאו. לאחר דקות ארוכות של לחץ, שיתוף פעולה דרום אמריקאי בין דייגו לפלקאו, סידר לאחרון שער קל והגיע מעט את האוהדים. בדקה ה-90 נפלו שני שערים, תחילה אדוארדו סלביו, שקיבל בישול נאה מגבי, המצטיין במשחק, שמיד לאחר מכן כבש שער נוסף, הפעם לרשת הלא נכונה כדי לקבוע את תוצאת הסיום. אתלטיקו מעפילה למקום השביעי בזכות הניצחון, ראיו נשארת במקום ה-11.

סוסיאדד - מלאגה 2:3

הקבוצה השאפתנית של מנואל פלגריני רצתה להיצמד ללבנטה במקום הרביעי, אבל איבדה את המומנטום עם שתי ספיגות מאוחרות. מרטין דמיקליס סיבך את האורחים בדקה העשירית עם שער עצמי, אחריו הפכו רונדון (20) וסבסטיאן פרננדס (59) את הקערה, לפני שקרלוס ולה המושאל מארסנל איזן דקה לסיום, ובתוספת הזמן השלים דייגו איפראן מהפך דרמטי של המקומיים.

אוסאסונה - בטיס 1:2

אוסאסונה ממשיכה להתאושש מהשביעייה שחטפה מריאל מדריד ורשמה ניצחון שני ברציפות שהעלה אותה למקום השביעי. לבטיס זה היה ההפסד התשיעי בעשרת משחקי הליגה האחרונים והיא מקדימה רק בנקודה את הקבוצות שמתחת לקו האדום. מיגל פלאניו כבש בנגיחה את שער היתרון לאוסאסונה בדקה ה-39 אבל עשר דקות לסיום רובן קסטרו הישווה ל-1:1. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק, ג'באד נקונאם האיראני כבש שער דרמטי בבעיטה חופשית וקבע את תוצאת המשחק.

גרנאדה - סראגוסה 0:1
לגרנאדה: אודיון איגלו (44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully