וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברטו קונטאדור ישתתף במירוץ בעיר העתיקה בירושלים

חגיגה לחובבי האופניים: יוכלו לרכוב לצד אלוף הטור דה פראנס במירוץ חגיגי שיועבר בשידור ישיר על חומות העיר העתיקה

היסטוריה בירושלים: אלוף הטור דה פראנס לשעבר, אלברטו קונטאדור, מגיע לבירת ישראל, וביום שלישי הקרוב, ה-6 בדצמבר, ישתתף יחד עם קבוצתו saxo bank במירוץ אופניים מקצועני המתקיים בפעם הראשונה בסמטאות העיר העתיקה בירושלים.

ב-16:30 קונטאדור יפתח את המירוץ בהקפה חגיגית עם ראש העירייה ניר ברקת ויחד יובילו מבנה לאורך אתריה הייחודיים של העיר העתיקה. לתושבי ירושלים תינתן האפשרות להשתתף באופן פעיל בהקפה החגיגית בתיאום מראש. 30 רוכבי העילית המקצועניים של ישראל יתחרו במירוץ האופניים המקצועני לצד קבוצת saxo bank. אורך כל הקפה הוא 2.8 ק"מ .

המקצה יעבור לראשונה בסמטאות העיר העתיקה ויתחיל בנקודת הזינוק בשער יפו, יעבור דרך הפטראיכה הארמנית, הכותל המערבי, שער האשפות, הר ציון, גיא בן הינום, בריכת הסולטן וחזרה לשער יפו.

עבור תושבי ירושלים ככלל וחובבי ענף האופניים בפרט, מדובר בהזדמנות חד פעמית ונדירה לראות מקרוב את טובי רוכבי האופניים בעולם בירושלים. עיריית ירושלים תקרין בשידור ישיר את המירוץ המקצועני לראשונה על גבי חומות העיר העתיקה בסמוך למגדל דוד.

ראש העיר, ניר ברקת, סיפר כי "חברי הקבוצה מחכים בכיליון עיניים לרכיבה בירושלים. הרוכבים ערכו תחרויות במקומות שונים בעולם, אבל המירוץ בירושלים ברחובות העיר העתיקה מרגש אותם במיוחד".

כזכור, קבוצת saxo bank בראשות אלברטו קונטאדור הגיעה לישראל לרגל השקת המיזם הפילנתרופי החדש לקידום הגליל המערבי.

האלוף בישראל: צפו באלברטו קונטאדור מדווש בחוף בצת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully