וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שריקי: "הקבוצה נבנתה בצורה טובה מאוד"

4.12.2011 / 10:53

אשדוד שוב ניצחה ורחוקה שתי נקודות בלבד מהפסגה. החלוץ מרוצה: "קצב צבירת הנקודות מעולה". בן זקן יחזק בינואר?

באשדוד שיפשפו הבוקר את עיניהם כלא מאמינים, לאחר שצפו בטבלת ליגת העל וגילו את קבוצתם ממוקמת במקום השלישי, מרחק שתי נקודות בלבד מהמוליכה עירוני קרית שמונה. הניצחון אמש (שבת) 1:2 על הפועל ראשון לציון, היה השביעי שהשיגה אשדוד בשמונת משחקי הבית שלה, מה שהופך את אצטדיון הי"א למבצר רציני. לאשדוד יש העונה 87.5 אחוזי הצלחה במשחקי הבית, כשהיא מחזיקה כמובן במאזן הביתי הטוב ביותר בין כל קבוצות הליגה. הבעלים ג'קי בן זקן עשוי לפתוח את הכיס לקראת חודש ינואר ולחזק את הקבוצה במטרה להתבסס בחלק העליון של הטבלה.

"אנחנו שמחים מאוד. קצב צבירת הנקודות שלנו מעולה ולא חשבנו על האפשרות שנצבור 27 נקודות אחרי 14 משחקים", אמר החלוץ עידן שריקי, שנמצא לאחרונה בכושר נפלא ובמאזנו כבר רשומים ארבעה שערים. "כמובן שעם האוכל בא התיאבון ועכשיו בכל משחק ביתי אנחנו לא רואים מצב בו לא נבקיע. זה פשוט חייב לקרות בכל משחק", הוסיף החלוץ.

שריקי התייחס גם למאזנו האישי ולתרומה שלו מאז ששב למדי הקבוצה מגרוניק זאבז'ה הפולנית: "התרומה שלי לקבוצה לא באה לידי ביטוי רק בבישולים ובשערים. אנחנו הוותיקים נותנים את הביטחון והניסיון שלנו לצעירים, שמטריפים את הקבוצה. בנוסף לכך, גם הזרים עושים עבודה יוצאת מהכלל. הקבוצה נבנתה בצורה טובה מאוד על ידי הצוות המקצועי ועכשיו אנחנו כבר עם הפנים לשני משחקי החוץ הקרובים, שגם בהם אנחנו רוצים להביא נקודות".

כחלק מההיערכות של המועדון לקראת חלון ההעברות בינואר, עשויים מספר שחקנים להיות מושאלים, על מנת שיוכלו לצבור דקות משחק, להשתפשף ולחזור בתום העונה. בין השאר עלה שמם של נבו מזרחי, עידן שדה ומשה בן לולו, שלא מקבלים דקות משחק ועשויים למצוא עצמם מחוץ לקבוצה כבר בשבועות הקרובים. לגבי בן לולו, הנהלת אשדוד כבר קיבלה פנייה מראשי הפועל ראשון לציון, שמעוניינים מאוד להשאיל את בן לולו ומייעדים לו תפקיד חשוב בחוליית ההתקפה המקרטעת של הקבוצה.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully