וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן מסודי: "הראינו לכולם מי זו רמת השרון"

הקשר חגג צמד וניצחון על מכבי נתניה: "אף פעם לא היה לי ספק שאני ברמה של ליגת העל". שייע פייגנבוים הציע עצמו לקבוצה

בעירוני רמת השרון נרשמה שמחה גדולה אחרי ניצחון החוץ 0:2 על מכבי נתניה אתמול (שבת) בקופסה. בקבוצה אמרו לפני המשחק כי יהיו מרוצים מנקודה לאור היכולת של היריבה, אך לאחר המשחק כבר החלו לדבר על התברגות קבועה העונה בחלק העליון של הטבלה.

אלן מסודי, שכבש את צמד השערים אמר: "היה משחק קשה. צריך לזכור שנתניה קבוצה מצוינת, אחת מהטובות בארץ, ושעושים שם עבודה טובה מאוד. אבל אני חושב שהראינו לכולם מי זאת רמת השרון ואיזו עבודה טובה עושים גם אצלנו. מה שניצח לנו אתמול את המשחק הייתה קודם כל הלחימה בכל מקום במגרש - היינו אגרסיביים ועזרנו אחד לשני. חלק עליון? בכדורגל הכל יכול לקרות. אני מרגיש צעיר ובכושר מצוין, ואף פעם לא היה לי ספק שאני ברמות של ליגת העל".

במחצית המשחק נרשמה תקרית בחדר ההלבשה בין מסודי למשה אבוטבול, שטען שהאחרון לא משחרר כדור בזמן. שחקנים העידו שהשניים היו על סף הרמת ידיים, אך הבעלים מאיר יצחקי הרגיע את הרוחות ואמר להם: "מה קרה לכם, תירגעו, אתם לא יודעים שאתם מנצחים את המשחק הזה? אלן, אתה שם גול וגם אתה משה, תהיו רגועים, המשחק שלנו".

בסיום אמר יצחקי: "נו, לא צדקתי? אם היו עוד 10 דקות לשחק גם משה היו מבקיע. אני גאה בשחקנים ובכל מה שהם עושים מתחילת העונה. תמיד האמנתי שנהיה במצב הזה. אני עדיין בוכה על הנקודות שאיבדנו בבית נגד ראשון והנקודות שהשופט לקח לנו נגד הפועל תל אביב".

לצד מנחם קורצקי עמד אתמול אסף נמני, מאמן קבוצת הנערים שיצטרף לצוות המקצועי. לנמני אין תעודת פרו והקבוצה עדיין תצטרף לצרף אחד כזה בתקופה הקרובה. מי שהציע עצמו אתמול הוא שייע פייגנבוים, שנענה כי יילקח בחשבון אך כרגע במועדון לא ממהרים למנות מאמן. מעבר לכך, במועדון יבחנו את האפשרות לצרף שחקן התקפה נוסף בינואר, במקומו של רומולו שיעזוב. הברזילאי לא מתלבש בחודשיים האחרונים ומעביר את הזמן עד לעזיבתו בסוף החודש. במועדון אמרו עליו: "קנינו חתול בשק ונפלנו. הוא לא בכושר לכדורגל מקצועני, במקום לקחת את רוב הכסף הוא רצה את כולו ובשבילו זה טיול של כמה חודשים בארץ".

צפו באלן מסודי כובש צמד לרשת מכבי נתניה בקופסה
עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully