וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה"

מאמן ירושלים מצא טעם לפגם ב-76:95 הקל על חיפה: "הכל נזיל". ורנאדו: "קשה לנצח אותנו". גורקה: "בעטו לנו בתחת"

הפועל ירושלים רשמה הערב (שבת) את ניצחון הליגה הרביעי שלה העונה עם 76:95 קל במיוחד על מכבי חיפה החלשה. הקבוצה של עודד קטש, שחסרה את בריאן רנדל החולה, יכולה להיות מעודדת לקראת משחק החוץ הקשה מול גראבלין ביורוקאפ באמצע השבוע, ובעיקר מג'רוויס ורנאדו, שהצטיין עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים. מנגד, חיפה, שהייתה קרובה לשבור את שיא האחוזים הכי גרועים לשלוש אי פעם (2 מ-16), חייבת לעשות חשבון נפש בשבוע החופש שיהיה לה.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש אמר לאחר המשחק: "מאוד כעסתי על השחקנים בהפסקה. הובלנו 24:39 ואז הורדנו את הרגל. היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה. אמרתי להם שעכשיו צריך לנצח מחדש. הגנתית היינו מרוכזים עם דקות טובות של מאצ' אפ זון".

על רצף הניצחונות של קבוצתו בליגה אמר: "הכל נזיל, כל שבוע מישהו למעלה ומישהו מלטה. יש לנו משחק חוץ קשה בגראבלין ואני מקווה שרנדל יהיה בריא. גראבלין קבוצה ביתית, מצוינת ואגרסיבית. נבוא מוכנים".

ג'רוויס ורנאדו אמר: "אנחנו משחקים יחד כקבוצה, משחקים כמו אחד. הכל מתחיל בהגנה ואז אנחנו מתרגמים את הדברים להתקפה. יש לי יותר ביטחון ואני לומד את ההתקפה שלנו. כשאנחנו משחקים ככה, קשה לנצח אותנו".

מנגד, המאמן המפסיד מיקי גורקה: "לא הגענו למשחק לא בהגנה ולא בהתקפה. ירושלים בעטו לנו בתחת ולצערי גם התפרקנו, מה שלא קרה לנו עד היום. נלך הביתה, נראה מה לא היה בסדר. יש הרבה מה לתקן, גם בהתנהגות וזה התפקיד של המאמן".

על שון וויליאמס, שספג עבירה חמישית וירד בזעם לחדר ההלבשה: "וויליאמס מתוסכל כי שורקים לו המון עבירות והרבה פעמים הוא לא מבין למה. התגובה שלו באה מתסכול. בסגל שלנו צריך לגמור בשישייה הראשונה. יש לנו קבוצה טובה, אנחנו יודעים את החסרונות, אבל שום דבר לא מצדיק איך שנראינו היום ואני מקווה שזה לא יקרה יותר".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully