וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "אני מקווה שחזרנו היום לליגה"

דודו עזריה

3.12.2011 / 21:04

מאמן הפועל באר שבע התרגש אחרי הניצחון הביתי 1:3 על בני יהודה והחמיא לסיראז' נאסר: "ראינו מה טמון ברגליים שלו"

שישה משחקים נאלץ להמתין גיא לוי לפני שזכה לחגוג הערב (שבת) את ניצחונו הראשון בקדנציה המחודשת בהפועל באר שבע. הקבוצה מבירת הנגב ניצחה 1:3 את בני יהודה מצמד נהדר של סיראז' נאסר (17 ו-34) ושער נפלא גם של איציק וקנין הצעיר בהופעת הבכורה שלו (49).

"מאוד מרגש מה שהיה כאן היום", הודה גיא לוי בסיום. "גם היכולת של השחקנים הייתה מרגשת. זה ניצחון שבא אחרי תקופה ארוכה בה עבדנו קשה ולא הצלחנו לנצח. האמנתי בשחקנים שלי גם בתקופה הלא טובה שעברנו. אני מקווה שחזרנו היום לליגה, אבל זו רק קפיצה ראשונה וצריכה להיות המשכיות. ראינו היום קבוצה עם לב גדול שלא נכנעת ומתגברת על קשיים. היינו חבורה של אנשים שלא פחדה לעשות דברים.

לוי התבקש להתייחס גם לכובש הצמד סיראז' נאסר שכבר נראה היה עם רגל מחוץ לקבוצה: "סיראז הגיע לבאר שבע כשחקן מאוד כשרוני, ובמהלך הזמן הוא הפך לשחקן של עבודה וקצת שכח להביא לידי ביטוי את הכישרון שלו. היום ראינו מה טמון ברגליים שלו. אני חושב שהתקופה הקשה האחרונה שהוא עבר עזרה לכולנו".

נאסר מצידו העדיף להתרכז בשמחת הניצחון: "אני מאוד שמח היום, זה ניצחון ביתי ראשון אחרי הרבה זמן. הבקענו גולים יפים מול אחד השוערים הכי טובים בליגה, ואני חושב שצריכים גם להגיד מילה טובה לקהל שהיה איתנו בתקופה האחרונה". כשהתבקש להתייחס לשמועות על עזיבה שלו בינואר אמר: "אני שחקן שלא מדבר ולא מתראיין הרבה. אני מדבר במגרש. אני לא מתרגש ולא מתייחס לשמועות כיוון שאף אחד לא דיבר איתי". נאסר, מתברר, קיבל זוג נעליים חדשות ושיחק איתן: "אני מתכוון לשחק איתן עד סוף העונה" .

אגב, ביום שישי האחרון נערכה בביתו של אביתר אילוז פגישה בין חלק משחקני הקבוצה למספר אוהדים מהגרעין הקשה שיושב בשער 2 - פגישה שבסופה הסכימו האוהדים לתת לקבוצה תמיכה במשחק מול בני יהודה. "יש לקוות שזו תחילתה של מסורת", אמר אחד ממארגני המפגש.

נאסר כבש צמד והוביל את באר שבע ל-1:3 על בני יהודה

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully