וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון לרוני לוי, גם לרפאלוב וגרשון

אנורתוזיס התאוששה עם 1:2 על אולימפיאקוס וצימקה את הפער מהפסגה לשש נק'. בלגיה: 72 דקות לקשר בניצחון קלאב ברוז'

רוני לוי ואנורתוזיס שלו התאוששו מההפסד הראשון בעידן המאמן הישראלי עם ניצחון חוץ חשוב 1:2 על אולימפיאקוס ניקוסיה. יאניס אוקאס (28) ויאן רזק (46) כבשו לאנורתוזיס. מרסיו צימק (79), רזק עוד הספיק לקבל אדום כעבור ארבע דקות, אבל רוני לוי ראה את 10 שחקניו שומרים על הניצחון. אנורתוזיס שמרה על המקום הרביעי, אך התקרבה מרחק שש נקודות מאומוניה המוליכה.

זאת מכיוון שקבוצתו של יובל שפונגין השיגה תיקו שני ברציפות, 1:1 מול פראלימני. וואליד שרפה (62) הציל לאומוניה נקודה אחרי שסמדו העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-29. המגן הישראלי פתח בהרכב והשלים 90 דקות.

* בפולין נפתח הסיבוב השני. פודבסקידז'ה של לירן כהן הפתיעה עם ניצחון חוץ 0:2 על קורוניה קיילצה כשהקשר הישראלי שב להרכב ושיחק 83 דקות. תמיר כחלון לא שותף ב-0:0 של קרקוביה בחוץ מול יגילוניה ביאליסטוק.

בלגיה: 90 דקות לרמי גרשון ולירוי צעירי

בבלגיה נמשך המחזור ה-16 והישראלים נהנו מערב מצוין. קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות בתוצאה זהה של 0:1, הפעם מול ווסטרלו בחוץ. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-72 על ידי ג'וזף אקפלה, שכבש את שער הניצחון שתי דקות לסיום. שלומי ארבייטמן, שעבר ניתוח בברכו וייעדר כשישה שבועות, לא נכלל כמובן בסגל המפסידה.

רמי גרשון וקורטרייק שלו עלו למקום החמישי אחרי 1:2 בחוץ על סרקל ברוז'. דליבור וסלינוביץ' (21) ונבוישה פבלוביץ' (48) כבשו למנצחת. איגור וטוקלה רק צימק שש דקות לסיום. הבלם הישראלי שיחק 90 דקות.

לירוי צעירי פתח בהרכב מכלן ושוב השלים 90 דקות כשקבוצתו סיימה ב-2:2 דרמטי את משחק החוץ מול ליארסה. ז'ולן גוריו (5, פנדל) ואלנסדרו קורדארו (53) העלו את מכלן ליתרון כפול, אך המארחת איזנה בזכות שערים של מוחמד אלגבס (64, פנדל) ופלאביו אמאדו (90).

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully