וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי תל אביב: ייני יפתח כמגן שמאלי

פונצ'ץ יחליפו במרכז ההגנה, זיו מגן ימני. ישראלביץ' החלים ויפתח גם הוא, מיכה במקום קולאוטי (20:00, ספורט 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ניצחון החוץ האחרון של מכבי תל אביב נגד הפועל חיפה היה בעונת 2004, כאשר הצהובים ניצחו 1:2 משערים של אמיל אמבמבה ואלעד בונפלד, מזואה אנסומבו הישווה זמנית לזכות חיפה.

* מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים והיא השיגה רק נצחון אחד בשבעת משחקי הליגה האחרונים.

* ההתקפה של הפועל חיפה היא החלשה בליגה וכבשה עד כה תשעה שערים בלבד מפתיחת העונה.

* הפועל חיפה עדיין לא ניצחה העונה בביתה.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ואחרי שיריבתה לתחתית, הפועל באר שבע, ניצחה, תנסה הפועל הפועל חיפה יחד עם מאמנה החדש טל בנין לצאת לדרך חדשה ולברוח ממאבקי התחתית דווקא מול מכבי שבעצמה מגיעה למשחק אחרי סדרת הפסדים. נראה כי המינוי של בנין הכניס רוח חדשה בקבוצה והמאמן אמר היום לשחקנים: "אותי לא מעניין תיקו. אני שואף רק לניצחון. המשחק הזה קודם כל תלוי אך ורק בנו. אסור לנו לאפשר למכבי את הנעת הכדור הרגילה שלה ואנחנו חייבים ליצור לחץ על שחקני הקישור שלה".

בנין מתכנן מספר שינויים: הקפטן אייל טרטצקי והבלם דיאן קלהאר ישובו להרכב אחרי הרחקות במקומם של שרון לוי וגולן חרמון והציוות המפתיע של המאמן הטרי יהיה דווקא באגף הימני של ההגנה, שם המגן עאהד אזאם שרק השבוע הוקפץ ממחלקת הנוער, יפתח בהרכב במקומו של גל אראל שירד לספסל. רן אבוקרט ששיחק כמגן ימני במספר משחקים, ישתף פעולה עם יוסי דורה במרכז המגרש.

מכבי תל אביב:

אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים ועם מאזן של ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים בליגה, תגיע מכבי תל אביב לקרית אליעזר ותנסה לעצור את כדור השלג בו היא נמצאת. המאמן מוטי איוניר לא תירגל הרכב באימון הערב ועדיין לא ברור מי יהיו ה-11 שיפתחו, כאשר בצוות המקצועי צריכים להתחשב גם במצב העייפות והפציעות אחרי המשחק שלשום נגד בשיקטאש במסגרת הליגה האירופית.

עומר ורד שסובל מפציעה בשרירים המקרבים באיזור המפשעה לא עבר מבחן כשירות, ובמקומו יפתח יואב זיו. שרן ייני ימשיך כמגן שמאלי, בעוד רוברטו פונצ'ץ' יפתח כבלם לצד סאבו פאביצ'ביץ'. גל אלברמן וגיז'רמו ישראלביץ' כשירים ויפתחו בקישור. רוברטו קולאוטי לא עבר מבחן כשירות, דור מיכה הועדף על פניו. רפי דהן וקלמי סבן הפצועים נותרו מחוץ לסגל.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: אייל טרטצקי

בכל המשחקים האחרונים שהאדומים מהכרמל ניצחו את הצהובים, טרטצקי היה בשיאו. מלבד העובדה שהיכולת שלו חייבת להיות גבוהה מחר, המגן הוא גם קפטן של קבוצה שמחפשת מנהיג. אם הפועל חיפה רוצה לתקן את פתיחת העונה הנוראית, ניצחון מחר יכול להתחיל לסלול את הדרך והקפטן חייב להיות האיש שמנווט.

מכבי תל אביב: משה לוגסי

מספיק היה להסתכל על פניו של לוגסי והריצה המטורפת שלו לכיוון האוהדים, מיד לאחר כיבוש שער השוויון הנפלא נגד בשיקטאש, ביום חמישי בבלומפילד, בכדי להבין כמה לחץ ותסכול יצאו החוצה אצל הקשר הצעיר. לוגסי עבר תקופה קשה גם במישור המקצועי וגם ביחסיו עם אוהדי הקבוצה לאחר תקרית התנועה המגונה שעשה לעברם לפני כחודש. בצוות המקצועי משוועים לראות את לוגסי של פתיחת העונה, שתופקד במרכז הקישור והיה מצוין. אם השער הזה יוציא אותו לדרך חדשה, יחד עם חזרתו של אלברמן לעניינים, ישוב להיות הקישור האחורי להיות אחת החוליות הדומיננטיות במערך של איוניר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם, דיאן קלאהר, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט, חנן ממן, סטפן דנקוביץ', יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

מכבי תל אביב: ברק לוי, יואב זיו, רוברטו פונצ'ץ, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, משה לוגסי, גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ', דור מיכה, ברק יצחקי, אלירן עטר.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully