וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: רמת השרון ניצחה 0:2 את מכבי נתניה

אלן מסודי כבש פעמיים (64, 88) מול קבוצתו לשעבר והעלה את העולה החדשה למקום הרביעי. הצהובים מאבדים גובה בצמרת

עירוני רמת השרון היא ללא ספק הכבשה השחורה של ליגת העל. העולה החדשה המפתיעה גברה הערב (שבת) 0:2 על מכבי נתניה בקופסה וחלפה על פניה בדרך למקום הרביעי בטבלה עם משחק שביעי ברציפות ללא הפסד. כל זאת בלי מאמן על הקווים ובלי שמות גדולים בסגל. מי היה מאמין? עבור נתניה היה זה הפסד ביתי ראשון מאז המחזור השלישי ועקב התוצאות במגרשים האחרים, הקבוצה של ראובן עטר מאבדת גובה ומתרחקת מהמוליכות.

עטר הוריד לספסל את ניר נחום והרכיב את פיראס מוגרבי בהרכב, אבל שחקני ההתקפה שלו לא הצליחו להסתדר עם ההגנה העיקשת והמסודרת של רמת השרון. חן עזרא היה פעיל וניסה לאיים, אבל השער נפל בצד השני כשאלן מסודי, אקס נתניה, ניצל את הטעות התורנית בהגנה הצהובה והכניע את אמיר אדרי. הקונגולזי סגר עניין עם השני לפני הסיום ונתניה ממשיכה להיות הקבוצה היחידה שסופגת בכל משחק.

המשחק נפתח בקצב טוב ובדקה השלישית עצר לייבוביץ' את עזרא באחד על אחד. שתי דקות עברו ומלכה איים על שער נתניה, אבל בעט גבוה. המשחק הקצבי נמשך, אבל המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים כשעזרא מוביל את נתניה, אבל לייבוביץ' מגלה יכולת טובה בין הקורות.

עזרא הפעלתן הכין כדור מצוין לבנימין בדקה ה-57, אבל הקשר בעט החוצה. השער הגיע מן העבר השני בדקה ה-64. קרן של מלכה הגיעה למסודי ששלח פנימה והעלה את רמת השרון ל-0:1. האורחת המשיכה להטריד במתפרצות. אבוטבול החמיץ מול אדרי בדקה ה-81 והמילה האחרונה הייתה של מסודי שהשלים צמד בדקה ה-88 וסידר ניצחון לקבוצתו.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק (חסיב אבו רוקון, 84), עומרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין (ניר נחום, 67), חן עזרא, פיראס מוגרבי, סרגיי טרטיאק (מוחמד כליבאת, 62), אחמד סבע.

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת (אבי סופר, 77), בן מלכה (גיא ליפקה, 88), משה אבוטבול, ברוך דגו (אוסקר גררו, 62), אלן מסודי, תומר סוויסה.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully