וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן במקום הראשון, אלגרי: "אנו עדיין צריכים להשתפר"

מאמן מילאן מרוצה מהניצחון על גנואה ומהעלייה למקום הראשון. אקווילאני הגן על רוביניו, והוסיף: "הכל הולך לנו לפי התוכניות"

כל מי שציפה בקוצר רוח למצוא את מילאן במקום הראשון באיטליה, קיבל את המחזה הזה ביום שישי האחרון. הרוסונרי פתחו את המחזור ה-14 בליגה עם ניצחון 0:2 על גנואה וחלפו לפחות באופן זמני על פני יובנטוס. המשחק עצמו הופסק למשך עשר דקות בשל ענן של גז שעצר את המשחק, אבל בהמשך הוא חודש, ואיפשר לזלאטן איברהימוביץ' (56) ולאנטוניו נוצ'רינו (79) לנצח.

יובה תשחק רק מחר (ראשון) נגד צ'זנה בבית ותיקו לא יספיק לה כדי לשוב למקום הראשון. "אנחנו נהיה במקום הראשון למשך מספר ימים, ואם יובנטוס תעקוף אותנו, פשוט נצטרך לקבל את זה", סיכם מסימיליאנו אלגרי, מאמן מילאן, את המצב הנוכחי. "הדבר החשוב ביותר הוא הניצחון באיצטדיון קשה".

אלא שאת ההצגה גנב רוביניו עם החמצה כואבת במיוחד, כשפספס כדור מקרוב בדקה ה-60 ושלח כדור לשמיים משני מטרים. "השער השני היה מה שהיינו צריכים כדי להבטיח את הניצחון", אמר אלגרי. "רוביניו תרם לשער עם תנועה נהדרת. אני מחמיא לו על המסירה בפנדל. לגבי ההחמצה, הכדורגל הוא כזה. יש פעמים שאתה מחטיא הזדמנויות ובמקרים אחרים אתה מבקיע משום מקום. זה קורה". על המשך מאבק האליפות, אמר המאמן: "אנחנו משחקים טוב בהחלט, אבל עדיין צריכים להשתפר בדרך שבה אנחנו שולטים במשחקים".

גם אלברטו אקווילאני יצא להגנתו של החלוץ הברזילאי בעקבות ההחמצה שלו, ואמר: "המסירה שלי הייתה חזקה ולכן במקרים כאלה יש טעויות". על הניצחון הוא הוסיף: "הכל הולך בהתאם לתוכניות וכשלוקחים שלוש נקודות אז הכל בסדר. כשאתה מנצח, אז יותר קל לך להשיג תוצאות חיוביות נוספות".

מילאן עלתה זמנית למקום הראשון באיטליה

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully