וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - ראשון לציון: לטרוף את הדשא

2.12.2011 / 13:42

לקראת המשחק באשדוד, ניסן יחזקאל הקרין לשחקניו סרט על ברדלסים, שמצליחים למצוא טרף רק כלהקה (ש', 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* אשדוד היא קבוצת הבית הטובה בליגה, עם מאזן של שישה נצחונות מתוך שבעה משחקים במגרשה הביתי.

* הפועל ראשון לציון לעומת זאת, ניצחה רק משחק אחד מתוך ששת משחקי החוץ שלה מתחילת העונה

* אשדוד לא הפסידה שבעה משחקים ברציפות, ראשון לציון לעומתה לא ניצחה מאז המחזור השני.

* לשחקני ראשון לציון כדאי להפעיל את הראש, שכן הקבוצה מובילה את טבלת אחוזי הבקעת השערים בנגיחה, עם 36% (חמישה שערים מתוך 14 שהבקיעה הקבוצה).

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

המאמן יוסי מזרחי ימשיך להיצמד לקלישאה המפורסמת לפיה "הרכב מנצח לא מחליפים" ויפתח עם אותו הרכב שניצח עבור אשדוד את שלושת המשחקים האחרונים. השוער אופיר מרציאנו החלים לגמרי מהפציעה בשריר הירך ויפתח בשער. במרכז הגנה ימשיכו יאיא פטי וישראל ראש לשתף פעולה, כאשר אפה אמברוז וניר ביטון יפתחו בקישור האחורי. בן בוטבול הצעיר שפורח לאחרונה ואף כבש בשבוע שעבר שער בכורה בליגת העל, יתופקד לצידו של דוד רביבו במרכז המגרש.

בהנהלת המועדון מאמינים שאפשר למלא שוב את היציעים, למרות היריבה הלא אטרקטיבית וזאת בשל העובדה שניצחון מחר ואיבוד נקודות של קרית שמונה במשחקה נגד עכו, יקפיץ את האשדודים עד למקום השני בטבלה. מחירי הכרטיסים שוב הוזלו והם עומדים על 40 ¤ למבוגר ו-20 ¤ לנוער וחיילים.

הפועל ראשון לציון:

11 משחקים ללא נצחון דירדרו את ראשון לציון אל סף הקו האדום. בקבוצה מקווים לעצור את שרשרת הכשלונות, דווקא במגרש סופג הנקודות באשדוד. המאמן ניסן יחזקאל צפוי לבצע שינוי אחד או שניים לעומת ההרכב שסיים בתיקו נגד הפועל פתח תקוה בשבוע שעבר. דור הלוי סיים לרצות עונש הרחקה וישוב להרכב על חשבונו של גיא משפתי בקישור האחורי, כאשר לפחות על פי התרגול היום (שישי) מסתמן שהזמבי ג'סטין זולו שוב לא יפתח. בחלק הקדמי לא צפויות הפתעות, כאשר אסי בלדוט, דייויד גומז וינון ברדה ישתפו פעולה בחוליית ההתקפה.

המאמן ניסן יחזקאל הפעיל את היצירתיות והדימיון ובאסיפה המסכמת הקרין לשחקניו סרט מהנשיונל ג'אוגרפיק על מסע ציד של ברדלסים, והסביר להם שכאשר ברדלס בודד ניסה לתפוס זברה הוא נכשל ולאחר מכן, כשעטו הברדלסים כלהקה מחוברת על להקת יענים, הם הצליחו במשימתם. מוסר ההשכל של המאמן לשחקניו היה שהקבוצה צריכה לשחק ולהילחם יחד ולא כשחקנים בודדים.

במועדון כבר החלו להתכונן לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר ושני זרים שנבחנו השבוע בקבוצה, הגרמני סרג'יו פיטר והברזילאי אנדרסון דוס סנטוס, שוחררו. ביום ראשון צפוי לנחות למבחנים הבלם חסן לינגאני, בן 23 מחוף השנהב, ששיחק בעונה שעברה ביאנג בויז ברן מהליגה השוויצרית. הגעתו של לינגאני למבחנים, כמו גם האופציה שיגיעו בלמים זרים נוספים להיבחן, מרמזת על מעמדו הרעוע של הבלם אלביס משיץ', שאיכזב מאוד את הצוות המקצועי ומועמד לעזוב את הקבוצה.

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד - יאיא פטי:

דווקא בגלל שמדובר ביריבה נחותה, יצטרכו באשדוד להתעלות ולא לגלות שאננות, שעשויה לעלות ביוקר. פטי יהיה העוגן המרכזי של חוליית ההגנה וינסה למנוע ספיגות מיותרות, שעלולות להפוך את המשחק לקשה בהרבה. אשדוד כובשת באופן קבוע במשחקיה הביתיים ואם תדע לא לספוג, אפשר יהיה לרשום נצחון נוסף במאזנה.

הפועל ראשון לציון - גל ספיר:

ראשון לציון ספגה 28 שערים העונה, הכי הרבה בליגת העל. משחק ההגנה של הקבוצה חלש מאוד וחלוצי היריבות חוגגים. לאור יכולתו הגרועה של הבוסני אלביס משיץ', יצטרך ספיר ג'וניור להתעלות ולגלות יכולת גבוהה, בייחוד אל מול ההתקפה הפורייה של אשדוד, שמרבה לכבוש במשחקי הבית שלה. רכבת הבלמים הזרים כבר החלה לנחות כאן לקראת ינואר וספיר יצטרך לתת למאמן שלו סיבות מוצדקות להמשיך ולכלול אותו בהרכב.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, בן בוטבול, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, דור הלוי, דודו אברהם, ליאור ברטקובסקי, אסי בלדוט, דיוויד גומז, ינון ברדה.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully