וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אנחנו לא צריכים מחמאות, אנחנו צריכים נקודות"

2.12.2011 / 12:23

מאמן בית"ר ערך אסיפה לקראת מכבי פ"ת, התריע מהמתפרצות של היריבה והצהיר: "נעלה בהרכב הכי התקפי שאנחנו יכולים"

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק עם מכבי פתח תקוה מחר בטדי. בבית"ר מגיעים לאחר שני הפסדים רצופים למכבי חיפה וקרית שמונה ומייחסים חשיבות גדולה מאוד למשחק להמשך הדרך.

המאמן יובל נעים ערך אסיפת לאחר האימון ואמר לשחקנים: "למרות ששיחקנו טוב בשני המשחקים האחרונים אנחנו לא צריכים את המחמאות אלא את הנקודות וחייבים להביא אותן מחר. אסור שיקרה מול פתח תקוה מה שקרה נגד חיפה ושיהיה להם יתרון מספרי במתפרצות המסוכנות שלהם עם בן חיים, עומר גולן ו-ויקטור מרעי ואנחנו גם חייבים לנצל את ההזדמנויות שלנו אחרת יהיה לנו קשה לנצח".

נעים צפוי לבצע שלושה שינויים בהרכב. אבירם ברוכיאן ייעדר בשל פציעה, דן איינבינדר בשל צהובים ושי חדד יירד לספסל עקב הרצון של נעים לעלות עם שני חלוצים. ברק משה צפוי לערוך הופעת בכורה העונה בהרכב לצד קובי מויאל בקישור האחורי, אופיר עמרם לצד סטיבן כהן בקישור הקדמי ואילו לירון דיאמנט ישחק לצד עמית בן שושן בהתקפה.

נעים אמר לקראת המשחק: "זה לא עוד משחק, הם קבוצה בליגה שלנו ואנחנו חייבים להביא נקודות. אנחנו משחקים במערך התקפי עם שני חלוצים שאני קורא לו 4:2:4 בהרכב הכי התקפי שאנחנו יכולים בסגל הזה. אין לי מה לפחד, כששיחקנו יותר זהיר לא הגענו למספיק מצבים, פרט לעמית בן שושן ואני חושב שכאן גם אופיר, גם סטיבן וגם לירון יעזרו לעמית ונגיע ליותר מצבים. אם לא הייתי מאמין שבית"ר מסוגלת לשרוד לא הייתי כאן. יהיה קשה אבל נעשה את זה".

על החיזוק בינואר: "אני מאמין שיהיה חיזוק. אני רוצה לצרף ליד עמית את פאסוס ועוד שני שחקנים. עדן נחמני חזר עכשיו וגם ייכנס לרוטציה. אם הייתי יכול להביא מגן שמאלי ברמה אז אבי ריקן היה עולה לקישור".

על תומר בן יוסף אמר המאמן: "תומר בן יוסף היה רגיל להתנהגות מסויימת. אצלי אני רוצה שיהיו דברים אחרת. הוא יהיה בסגל, ואם אני אחשוב שהוא יכול לעזור לקבוצה הוא ישחק. אני חושב שתומר בן יוסף צריך להוביל את הגנת בית"ר ירושלים וברגע שאמרתי לו שהכל תלוי בו הוא הבטיח דברים ואני מצפה להתנהגות ראויה. אנחנו לא חושבים לשחרר שחקנים אלא רק לצרף שחקנים בינואר".

נעים גונן על ברוכיאן: "הוא המנהיג הבלתי מעורער שלנו"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully