וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: גלבאן ואיבשקביצ'יוס ישובו להרכב

1.12.2011 / 18:56

השניים שסופסלו יחד עם מרינקוביץ' אמורים לחזור מול באר שבע בשבת. אבוקסיס: "יש לנו שחקנים שיכולים לעשות את העבודה"

שישה משחקים ברציפות ללא ניצחון, זהו המאזן הלא מחמיא של בני יהודה בחודש וחצי האחרונים. הערב (חמישי) קיימה הקבוצה את האימון הטקטי לקראת משחק החוץ נגד הפועל באר שבע בשבת בווסרמיל. על פי התרגול נראה כי המאמן יוסי אבוקסיס, שמנסה למצוא בכל שבוע פתרונות ליכולת החלשה של שחקניו, יערוך שלושה שינויים לעומת ההרכב שפתח בהפסד למכבי פתח תקוה ביום שני.

שלושת הזרים שסופסלו בשבוע שעבר, פדרו גלבאן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס וננאד מרינקוביץ' ישובו לפתוח בהרכב. בקבוצה משוועים לנקודות ומאמינים שאפשר לצאת לדרך חדשה לקראת סדרה של ארבעה משחקים רצופים בבלומפילד בהם יארחו את בית"ר ירושלים, הפועל עכו והפועל חיפה ובתווך יתארחו אצל הפועל תל אביב.

"אנחנו בתקופה רעה וגם בשבת יהיה משחק מאוד קשה אבל נקווה שיהיה בסדר", אמר המאמן באימון, "הבעיה העיקרית שלנו היא שאנחנו לא כובשים, אבל יש לנו שחקנים שיכולים לעשות את העבודה. אנחנו צריכים להשתחרר במשחק אחד כי כשאין ביטחון אז הכל נראה קשה". על העובדה שהוא נאלץ להתמודד עם קריאות מהקהל, אמר אבוקסיס: "זה לא נעים כשמקללים אותך, אבל אני מתכוון להישאר בקבוצה ולגרום לה להיראות טוב יותר. אני חושב שמהבחינה ההגנתית אנחנו מהטובים בליגה בעצם זה שאנחנו לא מתפרקים. אותם שחקנים שלא פוגעים עכשיו הם אלה שיוציאו אותנו לדרך חדשה".

בני יהודה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully