וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן ממשיכה להתאושש

שער של אסולין קבע 0:1 על הפועל הרצליה, ניצחון ששווה מקום רביעי. אשקלון עשתה מהפך גדול וגברה 1:2 על מכבי הרצליה

הליגה המשוגעת באירופה, הליגה הלאומית, החלה אתמול (שישי) את המחזור ה-13, כשבמוקד אחי נצרת לא הצליחה לשמור על יתרון וסיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל כפר סבא. אשקלון עשתה מהפך וניצחה 1:2 את מכבי הרצליה ואילו הפועל רעננה יצאה עם 1:2 דרמטי מבאר שבע, שם התמודדה מול מכבי המקומית. ביום שבת בני לוד ובית"ר תל אביב רמלה נפרדו ב-0:0, בעוד הפועל רמת גן ניצחה את הפועל הרצליה 0:1 בחוץ.

משחקי שישי

מכבי אחי נצרת - הפועל כפר סבא 1:1

מוליכת הטבלה הגיעה במומנטום נהדר למשחק, לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים בהם לא ספגה שער. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, אנס דאבור כבש בדקה ה-49 את שערו השלישי העונה ונתן למקומיים תקווה להבטיח את המקום הראשון לפחות למחזור אחד נוסף. אלא שהתקווה הזו נמוגה במהירות, כשוויליאם אווסו, אולי השחקן היציב היחיד בהפועל כפר סבא העונה, איזן אחרי חמש דקות בלבד אחרי שנותר בודד במרכז הרחבה של אחי נצרת ונגח בקלילות פנימה. בסופו של דבר, שתי הקבוצות לא מרוצות. נצרת עלולה לאבד את המקום הראשון להפועל ירושלים, כפר סבא, שלא ניצחה את נצרת כבר שישה משחקים, ממשיכה להעביר את הזמן במרכז הטבלה, ללא איום ממשי על הכרטיס לליגת העל.

הפועל אשקלון - מכבי הרצליה 1:2

ניצחון ראשון לאשקלון אחרי חמישה משחקים, הפסד ראשון להרצליה אחרי שישה. בהתחלה, זה ממש לא נראה ככה, כשכבר בדקה הרביעית גילרמה וייסהיימר הגביה לרחבה של אשקלון, שם ניצב בבדידות מזהרת תום מונד, שנגח פנימה והעלה את הרצליה על הלוח. אלי מחפוד הבין שדרוש שינוי ושלח למגרש את דידי אונגר. תשע דקות מפתיחת המחצית השנייה שלח הקשר את אוסיי מאוולי, שירה פנימה. בקושי 60 שניות חלפו ואושרי גיטא ניצל טעות בהגנת הרצליה ומול שער דחק פנימה כדי להשלים מהפך גדול. בדקה ה-90 הורחק אבי מלכה האורח.

מכבי באר שבע - הפועל רעננה 2:1

חילופי המאמנים בבאר שבע לא עזרו ואבי בוחבוט הפסיד במשחקו הראשון על הקווים, הפסד דרמטי ומתסכל מאוד מבחינת הבאר שבעים. רעננה שיוועה לניצחון אחרי שישה משחקים בהם לא השיגה שלוש נקודות ובדקה ה-21 היא עלתה ליתרון משער של יוסי אסייג. בדקה ה-66 קיבלה באר שבע פנדל אותו ניצל אקקי מיקוצ'דזה כדי להשוות, אבל השוויון החזיק רק עד לדקה ה-85, אז מצא אסייג את השער בפעם השנייה והותיר את המארחים ללא נקודות.

משחקי שבת

בני לוד - בית"ר תל אביב רמלה 0:0

המארחת לא הצליחה להתאושש מהתבוסה 3:0 להפועל רמת גן בשבוע שעבר ופספסה הזדמנות להתקרב למוליכה מנצרת. הלודאים, משורותיהם הורחק גיורגי גבידוארי בדקה ה-45, שוב לא מצאו את הרשת והסתפקו בנקודה מול קבוצת התחתית, שסיימה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. התיקו המאכזב הותיר את לוד במקום השלישי עם 21 נקודות, אך מכבי אום אל פאחם והכח עמידר רמת גן יוכלו לדחוק אותה כלפי מטה במשחקי יום שני.

הפועל הרצליה - הפועל רמת גן 1:0

הקבוצה של פרדי דוד ממשיכה להתאושש מפתיחת עונה לא טובה וכמה משחקים רצופים ללא ניצחון, והפעם שער בודד של ליאור אסולין בדקה ה-67 הספיק בשביל שלוש נקודות חשובות. כמה חשובות? האורדונים כבר ארבע נקודות בלבד מהמקום הראשון והם שוב במאבק העלייה.


לאתר דאבל פס

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully