וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איוניר חושש מקווארסמה ואלמיידה

1.12.2011 / 16:26

המאמן, שויתר על האסיפה המסכמת בבית המלון, הזהיר את שחקניו מהכוכבים הפורטוגלים של בשיקטאש (22:05, 9)

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי, 22:05, ערוץ 9) את בשיקטאש והפעם החליטו בצוות המקצועי לוותר על ההתכנסות במלון לפני המשחק והקבוצה תיפגש בקרית שלום לקראת הערב. שם תתקיים האסיפה הטקטית המסכמת והמאמן מוטי איוניר ימסור לשחקנים את ההרכב. בתדריך הטקטי שהתקיים במהלך השבוע הזהיר איוניר את שחקניו במיוחד מריקרדו קווארסמה ומהוגו אלמיידה: "נצטרך לשים לב טוב לשניים האלה. כל המשחק של בשיקטאש עובר דרכם. הכדור מגיע לקווארסמה במרכז המגרש והוא מחפש את אלמיידה בחלק הקדמי. אלה השניים הכי מסוכנים ונצטרך לעצור אותם", אמרו בקבוצה לקראת המשחק.

כמו כן, תרגלו השחקנים מצבים נייחים בהגנה ובהתקפה. למרות הסיכוי התיאורטי והקלוש שנותר לצהובים לעלות לשלב הבא בליגה האירופית, מייחסים בקבוצה חשיבות למשחק בעיקר בכדי לשפר את מצב הרוח והביטחון של השחקנים לקראת משחק הליגה נגד הפועל חיפה ביום ראשון בקרית אליעזר. גם על כך דיברו בצוות המקצועי עם השחקנים במהלך השבוע.

הערב ייעדרו מהסגל דור מיכה ורפי דהן הפצועים וכן יואב זיו שסוחב עונש הרחקה וייעדר גם ממשחק החוץ בקייב בעוד שבועיים. על פי התרגול אמש באימון המסכם, נראה שאיוניר מתלבט בין רועי קהת לאלי זיזוב לצד גיז'רמו ישראלביץ'. גל אלברמן ורוברט פונצ'ץ אמורים לפתוח בקישור האחורי. קלמי סבן יתופקד בעמדת המגן השמאלי וברק לוי ימשיך בין הקורות.

בקבוצה לא מצפים לאצטדיון מלא כאשר בעקבות האכזבות האחרונות במשחקי הליגה ובמיוחד ההפסד בדרבי צפויים אוהדים רבים שלא להגיע למשחק כולל כאלה שמחזיקים בכרטיס מנוי למשחקי הליגה האירופית.

ההרכב המשוער: ברק לוי, עומר ורד, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, קלמי סבן, רוברט פונצ'ץ, גל אלברמן, רועי קהת (אלי זיזוב), גיז'רמו ישראלביץ', רוברטו קולאוטי, אלירן עטר.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully