וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אזולאי מונה למאמן בני השרון/הרצליה

1.12.2011 / 12:43

לאחר פיטוריו של רועי חגאי בעקבות פתיחת העונה החלשה, בחרה ההנהלה במחליפו: "מאמין שאפשר להרים את הקבוצה"

שלושה ימים לאחר שהודיעה על פיטוריו של רועי חגאי, מינתה היום (חמישי) בני השרון את המאמן עדי אזולאי כמחליפו. אזולאי הוא תושב הרצליה וגדל במחלקת הנוער של המועדון, כך שמבחינתו מדובר בסגירת מעגל. הוא יחזור לאמן בליגת העל אחרי הפסקה בת כמעט שלוש עונות, וביום ראשון ידריך את הקבוצה במשחק המרכזי של המחזור השמיני נגד עירוני אשקלון. אימון הבכורה שלו יהיה רק מחר אחרי שיחזור מנסיעה פרטית בחו"ל.

אזולאי אימן בעבר את הפועל גבעתיים, מכבי ראשון לציון ומספר קדנציות בעירוני אשקלון, אותה הביא למקום חמישי בליגת העל. בנוסף אימן אזולאי שתי קדנציות בקרבאנוס הקפריסאית.

"בסך הכל בני השרון/הרצליה זה אגודה מכובדת שנמצאת בשנים האחרונות בצמרת הכדורסל הישראלי", אמר אזולאי. "אני גדלתי בהרצליה, זה סוג של בית מבחינתי וסגירת מעגל. אני מודע למצב הלא קל של הקבוצה בטבלה, אבל זאת תחילת העונה. כבר לקחתי קבוצות בסיבוב האחרון במצבים קשים והם סיימו בצמרת. ברגע שאני אלמד ואראה את הקבוצה, וממה שראיתי ההבדלים בקבוצות הם מינוריים, זו אגודה טובה, ואני מאמין שאפשר להרים את הקבוצה ולעשות בה שינוי כי אחרת לא הייתי נכנס לזה. בסך הכל יצא לי לקחת קבוצות באמצע עונה ואני בטוח בכוחי להצליח בבני השרון/הרצליה".

כזכור, בני השרון/הרצליה סבלה מפתיחת עונה נוראית, ומאזנה כרגע עומד על חמישה הפסדים לעומת ניצחון בודד אחד. ההפסד האחרון הגיע ביום ראשון, כשהקבוצה נכנעה 84:82 להפועל גלבוע/גליל עליון, ונדמה כי היה זה הקש ששבר את גב הגמל מצידו של הבעלים, לני רקנאטי, שזימן את חגאי אליו לפגישה והודיע לו יום לאחר מכן על סיום תפקידו.

אזולאי היה המועמד הראשי של הקבוצה

רועי חגאי פוטר מתפקידו ביום שני

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully