וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דבדה: "אפשר להפוך את התוצאה בבית"

הפיבוט של מכבי תל אביב מוכן לאנקרהספור: "בבית הסיפור שונה". מכבי ראשל"צ מחכה לקרסנודאר, ומה צפוי בליגת העל?

סוף שבוע גדוש במשחקי כדוריד מצפה לנו. החגיגה תחל מחר (שישי) במסגרת המחזור השביעי בליגת על, ותימשך בשבת אירופית ובהצגה כפולה בבית מכבי בראשון לציון, שם תארח ב-17:00 האלופה את קרסנודאר הרוסית במסגרת הסיבוב השלישי של גביע האיגוד האירופי, וב-20:00 תהיה זו מכבי תל אביב במשחק הגומלין שלה מול אנקרהספור הטורקית. שתי הקבוצות ינסו למחוק פיגור: ראשון לציון של ארבעה שערים מהמשחק הראשון שנערך ברוסיה, ומכבי תל אביב של שבעה מהמשחק שנערך בטורקיה.

"שבעה שערים זה פער די גדול, אבל לא בלתי אפשרי למחיקה", אמר עומר דבדה ממכבי תל אביב לקראת המשחק. "משריקת הפתיחה אנחנו צריכים לקחת את המשחק לידיים שלנו ולהכתיב את הקצב. אני מאמין שבבית אנחנו יכולים להפוך את התוצאה. אני יודע איזה שחקנים יש לנו ומה הכלים שלנו. בארץ זה כבר שונה וביתי ממה שהיה לנו שם, ואני מקווה שהאולם יהיה מלא ומבטיח שנלחם כדי לנצח בהפרש שמעל שבעה שערים".

המחזור השביעי כאמור ייפתח מחר עם ארבעה משחקים, בהם יחפשו הפועל אשדוד וא.כ נס ציונה ניצחון ראשון, ברחובות וברמת השרון (בהתאמה). הפועל ראשון לציון תנסה לשמור על מאזן הניצחונות המושלם, בעוד יריבתה מחולון תנסה למתוח אותה כפי שעשתה בשבוע שעבר לאס"א תל אביב. א.ס. סביון מארחת את בני הרצליה, שאחרי החלום האירופי תנסה להתאושש בליגה.

המפגש הפיקנטי מכולם יהיה בין הפועל ראשון לציון לחולון, כאשר השוער החולוני טולי ליבגוט יתמודד מול בנו, מושיקו אלימלך (הבן של אשתו מנישואיה הראשונים) שוערה השני של הקבוצה מעיר היין. את טולי, אגב, מאמן אחיו דני ליבגוט. "זאת הפעם הראשונה שאנחנו משחקים אחד נגד השני במשחק רשמי, אני מתרגש קצת כי אני זה שדחפתי את מושיקו לכדוריד ואימנתי אותו", אמר טולי. "הוא היה בכדורסל במכבי ראשון לציון מגיל 5 שיחק עד שנמאס לו בכיתה ח', ואז הוא רצה לעבור לכדוריד. בדרך כלל אנחנו מחליפים אינפורמציות על היריבות אבל זה לא יקרה במשחק הזה. אני שמח שהאמא סופסוף תבוא אחרי הרבה זמן שהיא לא הייתה במגרשים. היא בטח תעודד את מושיקו, אבל אנחנו צריכים את הנקודות".

לאתר איגוד הכדוריד

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully