וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד: "ככל שאשחק יותר אחזור לעניינים מהר יותר"

1.12.2011 / 8:30

גארד מכבי תל אביב מקווה לשדרוג במעמדו בעקבות עזיבתו של פארמר: "אני צריך לקחת יותר אחריות ולהראות מה אני יודע"

מכבי תל אביב תנסה להבטיח הערב (חמישי) מעשית את עלייתה לשלב הטופ 16 ביורוליג עם ניצחון חוץ על פרטיזן בלגרד (21:45, ערוץ 10). ג'ורדן פארמר ייפרד מהקבוצה אחרי המשחק וימריא לארצות הברית כבר מחר, ומי שאמור לקבל תפקיד משמעותי בעקבות עזיבתו יהיה קית' לנגפורד, כשבמקביל ההנהלה ממשיכה לנסות להתחזק בגארד נוסף.

"כולם ידעו שהיום הזה יגיע, וזה יהיה מאמץ קבוצתי למלא את החיסרון של פארמר", אמר לנגפורד לוואלה! ספורט. "אני מקווה לעזור כמה שאני יכול, ככל שאהיה יותר על הפרקט אני מרגיש שגם אחזור לעניינים יותר מהר. לא הייתי אומר שאנחנו בבעיה כרגע, אבל אין ספק שפארמר היה שחקן מאוד מאוד חשוב עבורנו, ונצטרך לעשות את ההתאמות כדי שנוכל להתמודד עם עזיבתו".

"העזיבה של פארמר משאירה חלל גדול, גם מקצועית וגם מבחינת דקות משחק", המשיך לנגפורד. "אבל עכשיו זה גם מעניק הרבה הזדמנויות לבחורים אחרים, הם צריכים בתמורה להתעלות ולשדרג את יכולתם, וכך גם אני. לא דיברתי עם בלאט על שינוי התפקיד שלי, אבל ברור שאני צריך לקחת יותר אחריות עכשיו כי בדיוק בשביל זה הביאו אותי. זה עניין של תהליך, כי לא הייתה לי הכנה בקדם העונה ואני מנסה לעשות את זה בקצב הנכון ולהראות לאט לאט מה אני יודע".

על התאקלמותו בקבוצה עד כה אמר לנגפורד: "לשחק בקבוצה מהרמה הכי גבוהה ביורוליג זה שונה וכך גם התפקיד שלי . אני צריך להביא ולהראות אלמנטים שונים במשחק שלי וזה מה שאני משתדל לעשות, אבל אני עדיין בתהליך למידה. גם ששיחקתי בקולג' בקנזס מצאתי את עצמי במצב דומה - עם סגל גדול בקבוצה גדולה - אז אין לי בעיה עם זה, אני מבין איך לשחק במסגרת כזאת. אני מנסה לשפר כמה דברים, לתת יותר אנרגיה ויותר התלהבות על המגרש מאשר לחשוב על הסטטיסטיקה האישית שלי".

לגבי עומס המשחקים בשלוש המסגרות אמר הגארד האמריקאי: "ברור שזה לא קל לשחק כל כך הרבה, אבל אם מסתכלים בפרופורציה נכונה אז ב-NBA משחקים 3-4 משחקים בשבוע ואף אחד שם לא נשבר מזה. אם הם עושים את זה במשך למעלה מחמישים שנה, אז כנראה שזה לא בלתי אפשרי. צריך להכניס את הגוף שלך למשמעת נכונה, אם אתה מקצוען אמיתי אתה יכול לעשות את זה".

על הניצחון הדחוק מול מכבי חיפה ביום שני אמר לנגפורד: "מבחינתי להיות במצב בו אנחנו מנצחים בלי השחקן הישראלי הכי טוב שלנו, ליאור אליהו, בלי האיש הכי גדול באירופה, סופוקליס שחורציאניטיס, ובלי שחקן NBA ענק, ג'ורדן פארמר, זה מצוין. זה הכוח של הקבוצה, אני רואה בזה משהו חיובי ולא משהו שלילי בגלל שהתקשנו".

על המשחק הקרוב מול פרטיזן אמר לנגפורד: "אנחנו יודעים שזה מגרש מאוד מאוד ביתי. כולם ינסו לתת את הכל בשביל להשיג ניצחון חוץ, אנחנו ורוצים להמשיך לנצח ביורוליג ולהמשיך את המומנטום. לא הייתי במצב שאנחנו במקום ראשון בבית בבית וזה מצב נהדר ואני מקווה שנמשיך להיות במצב הזה".

פארמר: "יהיה נהדר להיפרד עם ניצחון"

דונטיי דרייפר יגיע במקומו של פארמר?

מילאן מצ'באן מחפש נקמה מול מכבי ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully