וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון/הרצליה: אזולאי וקאן מועמדים לאמן

30.11.2011 / 20:24

במועדון מתלבטים בין אזולאי שאימן בראשל"צ וקרבאנוס, לבין קאן שמנהל את מחלקת הנוער. שחקן בקבוצה: "מצב לא פשוט"

יומיים אחרי פיטוריו של רועי חגאי, בבני השרון/הרצליה עדיין לא מצאו מאמן להמשך העונה. את האימון היום (רביעי) העביר מאמן הכושר רגב פנאן לאחר שעוזר המאמן של חגאי, יונתן אלון, הודיע על התפטרותו בצעד של לויאליות. בקבוצה הבטיחו כי עד למשחק הליגה מול עירוני אשקלון יימצא מאמן, כשברור שכל יום שעובר ללא מאמן ראשי מקטין את הסיכויים להכנה ראויה לקראת המשחק הביתי הקשה.

שני המועמדים הבולטים לתפקיד בשלב זה הם עדי אזולאי, שאימן בעברו את מכבי ראשון לציון, עירוני אשקלון, גבעת שמואל, הפועל גבעתיים וקרבאנוס הקפריסאית ורוני קאן, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של בני הרצליה, שמאמן בין היתר גם את הקבוצה של תיכון "היובל" מהרצליה. קאן אימן בעברו את אליצור קרית אתא בליגת העל, בעונת 2001/2, וב-16 משחקים תחת פיקודו רשמה הקבוצה רק 4 ניצחונות.

אחד משחקני הקבוצה אמר היום בבוקר: "המצב לא פשוט, אנחנו באי וודאות גדולה. העובדה שרועי פוטר הפתיעה אותנו מאוד, אבל זה הספורט ולפעמים דברים כאלה קורים. אנחנו צריכים להעזר בסבלנות ולחכות להחלטה של ההנהלה מי יחליף את רועי. נקווה שזה יהיה כמה שיותר מהר כדי שנוכל להיות מוכנים למשחק מול אשקלון".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully