וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה בלקנית: גלבוע/גליל ניצחה את טימישוארה 76:83

סגנית האלופה הישראלית המשיכה במומנטום הטוב ושמרה על מאזנה המושלם ברומניה. עידו קוז'יקרו הצטיין עם 17 נקודות

הפועל גלבוע/גליל עליון שמרה הערב (רביעי) על מאזנה המושלם בליגה הבלקנית, כאשר גברה על טימישוארה 76:83 ברומניה. הקבוצה של ליאור ליובין ממשיכה להוליך את בית א' של המפעל עם מאזן של 0:4, ואם מוסיפים לכך את היכולת הטובה במשחקי הליגה האחרונים, אין ספק כי סגנית האלופה מצליחה עד כה להתמודד היטב עם הלחץ של שני משחקים בשבוע. יש לציין כי גם הערב ליובין נאלץ להתמודד ללא דגן יבזורי הפצוע וקורטני פלס שעדיין נמצא בארצות הברית, ולמרות זאת שוב השיג את הניצחון.

המשחק הערב נפתח צמוד יותר ממשחקיה הקודמים של סגנית האלופה בליגה הבלקנית, כאשר אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לברוח ליריבתה. האיש של גלבוע/גליל במחצית הראשונה היה עידו קוז'יקרו הבלתי נגמר, שקלע לא פחות מ-17 נקודות ב-20 הדקות הראשונות. ברבע השלישי הצליחו יאן מרטין ורומאו טראוויס לסייע לקבוצתם לברוח, ו-2:30 דקות לסיום הוליכה גלבוע/גליל 68:75. משם טימישוארה כבר לא חזרה.

קלעו לגלבוע/גליל: עידו קוז'יקרו 17 (7 מ-7 מהשדה), רומאו טראוויס 12 (6 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חסימות), ג'וזף ג'ונס 12, צ'ייסון אלן 11, כריס תומאס 10 (5 חטיפות), אבישי גורדון 9, יאן מרטין 6, נמרוד טישמן 6. אופיר פרחי ועמית ביר-כץ שותפו ולא קלעו.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully