וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "היינו חסרי מזל נגד מנצ'סטר סיטי"

קשר ארסנל התייחס להדחה מגביע הליגה: "לא היינו פחות טובים מהם". נאסרי ופרימפונג התעמתו, אך לא יועמדו לדין משמעתי

יממה לאחר ההפסד 1:0 למנצ'סטר סיטי ברבע גמר גביע הליגה וההופעה הראשונה שלו כקפטן ארסנל, כמובן בשל העובדה שרובין ואן פרסי זכה למנוחה מארסן ונגר, העניק היום (רביעי) יוסי בניון ראיון לאתר הרשמי של התותחנים. קפטן נבחרת ישראל שיבח את ההופעה של חבריו לקישור עמנואל פרימפונג ופרנסיס קוקלין ואמר: "פרימפונג שיחק עם הרבה ביטחון ורוח לחימה. היה לו גם שותף כמו פרנסיס קוקלין בקישור, שעזר לו מאוד והם שלטו במרכז השדה".

בניון הוסיף לנתח את המשחק ואמר: "מנצ'סטר סיטי היא קבוצה איכותית מאוד והשחקנים שלה עשו עבודה נהדרת. בסופו של דבר, אני חושב שהיינו קצת חסרי מזל. אני חושב שבמשחקי גביע הליגה אפשר לראות הרבה שחקנים צעירים, שעושים את המיטב שלהם ואני חושב שחלק מהם הראו שלארסנל יש עתיד מצוין. סיטי לא שיחקה טוב יותר מאיתנו, אבל בסופו של דבר עשינו טעות ושילמנו עליה כי להם יש שחקנים עם האיכות להעניש אותך. רצינו לנצח ולפעמים אתה מתרגש יותר מדי".

בתוך כך, לאחר המשחק נרשם אמש עימות בין שחקן ארסנל עד הקיץ האחרון סמיר נאסרי לקשר התותחנים היום עמנואל פרימפונג. השניים החליפו כמה מילים לאחר המשחק עוד על קשר הדשא, כשעל פי דיווחים השניים גם החליפו מהלומות במנהרה המובילה לחדר ההלבשה. בכל מקרה, השניים לא יועמדו לדין בעקבות הפרשה.

מנג'ר סיטי רוברטו מאנצ'יני התייחס ליכולת של הקשר הצרפתי על המגרש ואמר: "אני חושב שנאסרי יכול לשחק טוב יותר מאשר הוא שיחק מול ארסנל. אולי קריאות הבוז השפיעו עליו. לא קל לו לחזור לשחק נגד ארסנל אחרי כל כך הרבה שנים. הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד ויכול להשתפר".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully