וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הקבוצה ספגה משחק רדיוס עם קהל

30.11.2011 / 17:23

בשל זריקת החפצים על שחקני הפועל ת"א, הצהובים יארחו את נתניה מחוץ לבלומפילד. האפשרויות: טדי או קרית אליעזר

מכבי תל אביב ספגה הערב (רביעי) עונש של קיום משחק רדיוס עם קהל בגין זריקת החפצים לעבר שחקני הפועל תל אביב במהלך הדרבי. המשמעות היא שהמשחק הביתי הבא של הצהובים, בעוד שבוע וחצי מול מכבי נתניה, לא יתקיים בבלומפילד אך ישוחק לעיני קהל.

הקבוצה הורשעה בעבירה של התפרעות אוהדים, זריקת חפצים והופעל נגדה עונש על תנאי של קיום משחק רדיוס בפועל. כמו כן, הוארך קיום משחק רדיוס נוסף על תנאי עד ה-31 בדצמבר 2012. מכבי תל אביב נקנסה גם ב-30 אלף שקל וב-3,000 נוספים בגין האיחור בעלייה למגרש בדרבי.

כזכור, שופט המשחק, לירן ליאני, ציין בדו"ח כי בדקה ה-38, שתי טרופיות נזרקו מיציע מכבי ואחת אף פגעה באלרואי כהן. עוד הוסיף השופט, כי מיציע הצהובים, נזרקו פלאפון ומצית לעבר השוער, אפולה אדל שלא נפגע. לפני הסיום, האוהדים הצהובים זרקו כוס שתייה שנחתה סמוך לקוון וכן נזרקו מצתים לכיוון שחקני הפועל.

בשל מספר המנויים הרב של מכבי תל אביב, מעל ל-8,000, והעובדה שהקבוצה צריכה לארח במגרש מרוחק מעל ל-30 קילומטר מבלומפילד, שתי האפשרויות היחידות שעומדות בפני המועדון הן לאחר בטדי או בקרית אליעזר. במועדון זעמו על התנהגות האוהדים, בעיקר על רקע העובדה שמימנו להם רכישת אביזרי עידוד לפני המשחק. גורם במועדון אמר: "חבל מאוד שאוהדים לא ידעו להעריך את מה שעשו בשבילם ובמקום זה גרמו לנו לשלם קנס גדול. עכשיו, במקום לתת להם כסף לאביזרי עידוד, ניאלץ לממן את האירוח באצטדיונים מרוחקים".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully