וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה ערעורה של מכבי ראשל"צ לניצחון טכני על אשקלון

במנהלת הליגה החליטו לא לשנות את תוצאת משחק ההפסד של הכתומים, שטענו לפריצת הספסל של אשקלון לפני הסיום

אפי בירנבוים יתאכזב לשמוע כי איגוד הכדורסל דחה את ערעורה של מכבי ראשון לציון, שביקשה לבטל את תוצאת משחק הליגה נגד עירוני אשקלון (79:81). יושב ראש הכתומים משה קליסקי הוא זה שהגיש את הערעור לוועדת הליגה והגביע במנהלת ליגת העל בכדורסל, וביקש לקבל ניצחון טכני או לערוך משחק חוזר בין הקבוצות.

כזכור, טענות ראשון לציון מגיעות על המהלך שהתרחש לאחר סל השלוש של מרקו קילינגסוורת' שנתן לאשקלון יתרון 79:81, 1.4 שניות לסיום. "דרווין קיטצ'ן הוציא מיד את הכדור מתחת לסל שלנו בזריקה של כמעט מגרש שלם לכיוון אדריאן יוטר שעמד ברחבת הצבע", נכתב בערעור, "בזמן שהכדור באוויר בדרך ליוטר, כאשר המשחק 'חי', פרץ הספסל האשקלוני לתוך תחומי המגרש, שחקנים, צוות וקהל שעמד ברחבת הצבע. יוטר שקפץ לתפוס את הכדור הועף לרצפה אחרי עבירה ברורה של קילינגסוורת' כאשר את הכדור תופס אחד מהאנשים שפרצו למגרש, אך השופטים בחרו משום מה להתעלם מהעובדה שהמשחק 'חי' והפסיקו את המשחק עקב כניסת הספסל האשקלוני למשטח".

ועדת הליגה והגביע של מנהלת הליגה כללה את יושב ראש מנהלת הליגה, אבנר קופל, מנכ"ל מנהלת הליגה, עדלי מרכוס, והיועץ המשפטי עו"ד חגי אשלגי, שדנו בנושא והחליטו על סמך דוח המשקיף וצילומי הטלוויזיה שאין להיעתר לערעור ולהתערב בתוצאה. "טענת המערערת כי אי שריקת השופטים גרמה לעוול לקבוצה, אינה משכנעת הואיל והמשחק כלל לא חודש בזמן שאותן שריקות נטענות לא בוצעו. נציג המערערת בהגינותו, אשר קיבל הסבר זה טען כי השופטים שגו בעצם אי ביצוע השריקות כאמור לעיל. המוסדות השיפוטיים לא ישימו עצמם במקום השופטים בשדה המשחק ולא יתערבו בהחלטותיהם גם כאשר אלו שגויות".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully