וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "תוצאה טובה עשויה להוות נקודת מפנה"

30.11.2011 / 20:40

מאמן מכבי ת"א מקווה שהצלחה מול בשיקטאש (חמישי, 22:05, ערוץ 9) תרגיע את המערכת. זיזוב, אלברמן וישראלביץ' יפתחו

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו
עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

לאחר שנותרה עם סיכוי תיאורטי בלבד להעפיל לשלב הנוק-אאוט של הליגה האירופית, תקווה מכבי תל אביב להעניק לאוהדיה קצת נחת כאשר תארח מחר (חמישי, 22:05, ערוץ 9) את בשיקטאש. הקבוצה של מוטי איוניר מגיעה מדוכדכת מתמיד אחרי ההפסד הכואב בדרבי התל אביבי, וכשרף הלחץ במועדון רק עולה ועולה. ניצחון ישאיר את חלום אירופה בחיים שבוע אחד נוסף, כאשר במחזור האחרון של שלב הבתים ייצאו הצהובים לקייב. אולי תוצאה טובה מול קבוצת הפאר הטורקית שמחצה את שחקניו של איוניר 1:5 לפני כחודשיים תאפשר סוף סוף למכבי תל אביב קצת שקט, בתקווה לצאת לדרך חדשה.

עומר ורד: "בבית אפשר לנצח אותם"

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר הודה בפתיחת מסיבת העיתונאים הרשמית, ואמר: "ברור שאנחנו לא במצב רוח הכי טוב. היינו מעדיפים לבוא אחרי תוצאה אחרת, אבל בחיים של קבוצת כדורגל צריך לדעת להתקדם הלאה. שום דבר לא תקוע לנו. להשתתף בליגה האירופית זו זכות, זה לא עונש. הכל תלוי באיך נשחק: אם נשחק טוב ונעשה תוצאה טובה בוודאי שזה יתרום ויכול להיות נקודת מפנה, אבל אם נפסיד זה בהחלט יכול להפריע בהכנה להפועל חיפה בליגה".

"אנחנו מסתכלים על החוויה ועל הכבוד להשתתף במפעל כזה. לעתיד של מועדון, גם שחקנים צעירים וגם יותר מנוסים לוקחים איתם את החוויה הזאת וזה מוסיף להם לניסיון, ומה שעברנו השנה יעזור לנו בהמשך", הוסיף איוניר. על ההרכב שיפתח מחר אמר המאמן: "לא יהיו יותר מדי שינויים מההרכב שסיים את הדרבי. שיטת הרוטציה היא לא הסיבה היחידה לתוצאות הטובות, יש עוד דברים שפוגעים בנו".

מגן הקבוצה עומר ורד הוסיף ושיבח את ההשתפות במפעל האירופי: "זה מוסיף הרבה דברים מבחינה אישית. אנחנו לא מסתכלים על ההישג הזה של העלייה לליגת האירופית בטווח הקצר. זה יוסיף לי ולכולם הרבה מהניסיון ולשחק מול שחקנים שלא רואים בארץ בדרך כלל. אנחנו יכולים להתמודד עם בשיקטאש, במיוחד כשזה בבית. שיחקנו לא רע בכלל במשחק הראשון ואנחנו יכולים להשיג ניצחון בבית. אנחנו מנסים להתרכז בעצמנו ולשמור על היכולת. זה שיש ירידה זה משהו שקורה, אנחנו מנסים ללמוד מהטעויות שלנו בהגנה ולהשתפר".

על חווית הדרבי הקשה אמר המגן: "בתור שחקן שגדל במועדון, זה מאוד כאב לי להפסיד את הדרבי. בימים האחרונים לא היה פשוט, שעות ארוכות, לא מצליחים להירדם בלילה, מקבלים ביקורות לא נעימות ברחוב מאוהדים, אבל צריך להתמודד עם זה. עברו שלושה ימים ואנחנו חייבים להמשיך ולהסתכל קדימה, יש עוד עונה שלמה ואנחנו באמצע הדרך".

מי שייעדרו בוודאות הם יואב זיו המורחק, ורפי דהן שסובל ממתיחה במפשעה וייעדר כ-10 ימים. שחקן נוסף שלא נכלל בסגל של איוניר הוא דור מיכה, שסובל מפציעה בעקבות רגל עץ. גל אלברמן ורוברט פונצ'ץ יפתחו בקישור האחורי, גיז'רמו ישראלביץ' ואלי זיזוב יקבלו את חולצת ההרכב בכנפיים, ובחוד יפתחו רוברטו קולאוטי ואלירן עטר.

הרכב משוער: ברק לוי, עומר ורד, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, קלמי סבן, רוברט פונצ'ץ, גל אלברמן, אלי זיזוב (רועי קהת), גיז'רמו ישראלביץ', רוברטו קולאוטי, אלירן עטר.

ובבשיקטאש: סימאו ואורליו הפצועים ייעדרו

בניגוד למכבי תל אביב, לבשיקטאש המשחק מחר גורלי עד מאוד. ערב המחזור מדורגים הטורקים במקום השני של בית ה' עם 6 נקודות, 4 פחות מסטוק המוליכה ונקודה יותר מדינמו קייב שדולקת בעקבותיהם במקום השלישי. כזכור, במחזור הראשון של המפעל הביסה בשיקטאש 1:5 בביתה את מכבי תל אביב, אך מאז נראתה מאוד לא יציבה, הפסידה לסטוק ודינמו קייב לפני שניצחה את האוקראינים בתחילת החודש וחזרה לתמונת המאבק על כרטיס לשלב הבא.

"משחקי חוץ באירופה הם תמיד קשים, וכך יהיה גם מול מכבי תל אביב מחר", הודה הוגו אלמיידה, אחד המצטיינים במשחק הראשון בין הקבוצות. "אנחנו צריכים את הניצחון הזה כדי לעשות צעד גדול אל עבר השלב הבא, נצטרך לעלות לכר הדשא עם הרבה מוטיביציה, הרבה תשוקה, ואם נשלב את זה עם היכולת שלנו בהחלט נוכל להשיג את שלוש הנקודות".

מאמן הטורקים קרלוס קרבלאל הוסיף במסיבת העיתונאים: "מכבי תל אביב קבוצה טובה, הם מסוכנים ואין לי ספק שזה יהיה משחק אחר מהמשחק הראשון שראיתם. אנחנו מכבדים את מכבי, ויכולים רק לבוא, לשחק כדורגל ולהשיג את שלוש הנקודות, שיהיו מאוד חשובות עבורנו".

קרבלאל יחסר את נציפ אוישאל המוכשר, מהמט אורליו הוותיק וסימאו סברוסה המצוין שסובלים מפציעות. כמו במשחק הראשון בין הקבוצות, כך גם הפעם יופנו לא מעט עיניים אל שני כוכבים שכן ישחקו - ריקרדו קווארסמה בקישור ההתקפי, ואלמיידה בחוד.

הרכב משוער: צנק גונן, רוברטו היברט, תומאש סיבוק, אגמן קורקמאז, עיסמאיל קויבאסי, איברהים טורמאן, פביאן ארנסט, מנואל פרננדש, ריקרדו קווארסמה, פיליפ הולושקו, הוגו אלמיידה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully