וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית תמיר סיים את דרכו במכבי ראשון לציון

30.11.2011 / 11:53

הכתומים הודיעו לסנטר הישראלי, שזכה לדקות משחק ספורות בלבד מאז פתיחת העונה, שלא יאריכו את חוזהו שהסתיים היום

מכבי ראשון לציון הודיעה הבוקר (רביעי) לסנטר הקבוצה עמית תמיר כי היא בוחרת לא להאריך את חוזהו, שמסתיים היום, והוא לא ימשיך בשורות הקבוצה להמשך העונה.

בראשון לציון החליטו לפני שבועיים לתת לתמיר הזדמנות במשחק הליגה מול עירוני אשקלון, אך בסופו של דבר תמיר לא קיבל את הדקות ורשם רק ארבע דקות במהלך אותו המשחק. בשבוע שעבר במשחק הליגה מול ברק נתניה, תמיר לא קיבל ולו דקה אחת ובסך הכל בארבעה משחקים בראשון לציון הוא רשם 1.3 נקודות וריבאונד אחד ב-5.8 דקות בממוצע.

תמיר (32, 2.08), בוגר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, יצא בגיל 22 למכללת קליפורניה והפך לאחד השחקנים המובילים בקבוצה, עד כדי כך שהיה מועמד להבחר בדראפט ה-NBA. בעונת 2004/5 חתם בפאוק סלוניקי, ולאחר עונה מוצלחת מצא עצמו בא.א.ק אתונה. במהלך העונה נחתך תמיר וחתם במכבי גבעת שמואל שקלטה אותו.

תמיר המשיך את הקריירה האירופית שלו במדי שרלרואה הבלגית בעונת 2006/7, ואחרי חצי עונה חתם בלאריסה היוונית. בעונת 2007/8 הצטרף להפועל חולון וזכה עם הקבוצה באליפות. לאחר אותה עונה עבר לעירוני אשקלון והיה לאחד השחקנים הטובים בקבוצה, מה שזיכה אותו שוב בחוזה באירופה, הפעם באפואל ניקוסיה, בה לא שיחק במהלך כל העונה. בעונה שעברה חתם בהפועל ירושלים, מיעט לשחק ורשם ב-10 משחקים 1.6 נקודות ו-1.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully