וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה לורנטיס: "מבחינתי המשחק הסתיים ב-3:4"

נשיא נאפולי כועס על פסילת הפנדל של האמשיק: "הטבלה לא מעניינת אותי". פפה שכבש: "התיקו הזה שווה לנו כמו ניצחון"

איזו דרמה אדירה קיבלו האוהדים שהגיעו אתמול (שלישי) לאיצטדיון סן פאולו וחזו ב-3:3 הדרמטי בין נאפולי ליובנטוס. הגברת הזקנה נותרה גם אחרי משחק ההשלמה מהמחזור ה-11 נטולת הפסדים, והיא ראויה לשבחים אחרי שהצליחה לחזור מפיגור 3:1. גם אלסנדרו דל פיירו הצליח לנצל את המעמד כדי לרשום הופעה 700 בליגה האיטלקית אחרי שנכנס כמחליף.

סימונה פפה היה אחראי לשער השוויון של יובה. "התיקו הזה שווה כמו ניצחון", אמר הקשר. "הקבוצה שלנו מאוחדת, אנחנו אף פעם לא מוותרים. היה לי נוח לשחק כקשר מרכזי, זה כיף לשחק שם. הקרדיט מגיע גם לחברים שלי בקישור, וידאל ופירלו שעזרו לי. היה לי קצת מזל בשער שלי, אבל אלה דברים שאתה רוצה שיקרו בכדורגל".

בנאפולי כמובן היו מאוכזבים מאוד מהתוצאה. נשיא הקבוצה אורליו דה לורנטיס תקף את השופט וטען כי פסילת הפנדל בדקה ה-13 של מארק האמשיק, שהבקיע בניסיון הראשון, לא הייתה חוקית. "מבחינתי המשחק הסתיים ב-3:4", אמר דה לורנטיס. "אני לא מתייחס לשער שלא אושר, הטבלה לא מעניינת אותי. ההחלטה לבעיטה חוזרת אינה מובנת לי".

הנשיא גם שיבח את יכולתו של גוראן פאנדב, שכיכב עם צמד, ואמר: "החיסרון של קבאני איפשר לנו לראות את פאנדב, שלמרות שהוא לא מוכן לשחק 90 דקות, עשה עבודה טובה בחזרה שלו עם השער השני שלו שמאוד אהבתי. אני שמח מאוד שגילינו שחקן כמו פאנדב. אל תיקחו בחשבון את הדיווחים על עזיבה בינואר, הוא שיחק רק כמה פעמים. בלתי אפשרי לשפוט אותו".

נאפולי ויובנטוס נפרדו ב-3:3 נהדר

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully