וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "יהיה הרבה מה ללמוד מהוידאו של המשחק הזה"

29.11.2011 / 22:01

מאמן ירושלים ניסה להסיק מסקנות מההפסד הביתי לגראבלין. לוק ג'קסון: "אנחנו טובים יותר, אפשר לנצח אותם בצרפת"

סיכוייה של הפועל ירושלים להעפיל לשמינית גמר היורוקאפ ספגו הערב (שלישי) מהלומה של ממש, כאשר עודד קטש ושחקניו הובסו במלחה 91:75 לגראבלין הצרפתית. האדומים אמנם הגיעו רעננים לאחר שלא שיחקו במחזור הליגה האחרון, אך נראו רע, פיגרו לכל אורך הדרך, נכנעו למבול שלשות של האורחים מצרפת, ונחלו לבסוף את ההפסד הכואב.

"המחצית הראשונה פגעה בנו מאוד. הם קלעו 14 שלשות ב-50%, וזה מדהים בהתחשב בזה שהיו להם בערך ארבע זריקות פנויות", אמר עודד קטש המתוסכל בסיום. "ראיתי פה כמה דברים הזויים, שכדי לחזור למשחק כפי שעשינו ברבע השלישי, זה עלה לנו הרבה. שיחקנו בהרכב נמוך וזה לקח מאיתנו הרבה. לא היינו צריכים לסיים כך את הרבע האחרון, והיתה דרושה קבלת החלטות טובה יותר כדי לנצח היום. אבל הם ניצחו בצדק, הגיע להם".

על המצב בבית כעת, והמשחק בשבוע הבא בגראבלין, אמר המאמן: "המצב מסתבך. אני לא פוסל אפשרות שננצח את גראבלין בצרפת. נסתכל על הוידאו ונתקן הלאה, יש לנו הרבה מה ללמוד מהוידאו של המשחק הזה".

ג'רוויס ורנאדו, מנקודות האור הבודדות של האדומים הערב, הוסיף: "הם זרקו יותר טוב לשלוש, ואנחנו לא היינו מספיק ממוקדים. אנחנו פשוט צריכים ללמוד מהמשחק הזה, כי זה שיעור טוב. אנחנו צריכים לשחק עם הגנה יותר חזקה והכדורסל שמאפיין את הפועל ירושלים".

לוק ג'קסון הוסיף: "אני חושב שאנחנו קבוצה טובה יותר, ואם נתאושש נוכל לנצח אותם בשבוע הבא בצרפת. הם קלעו טוב מאוד וזה מה שעשה את ההבדל".

מנגד, המאמן המנצח כריסטיאן מונשאו, אמר: "היתה אויורה מצוינת היום, התרשמתי מאוד מהאוהדים של הפועל ירושלים. ניסינו לקחת מה שההגנה נותנת לנו. אנחנו מעדיפים להישען על ההגנה שלנו מאשר על הקליעה, וזה עזר לנו לנצח הערב".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully