וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הובסה לגראבלין 91:75

הקבוצה של עודד קטש נראתה רע מאוד בביתה וספגה הפסד שיקשה עליה מאוד להעפיל שלב. סטרוברי בלט עם 20 נקודות

כשהפועל ירושלים הביסה את מכבי תל אביב לפני כשבוע, מיהרו חובבי הקבוצה האדומה לשכוח את פתיחת העונה המאכזבת של הקבוצה, ולהתעסק באופטימיות הגדולה שאפפה את המועדון. אלא שהערב (שלישי) ירדה קבוצתו של עודד קטש לקרקע, ועוד איך ירדה, כאשר הובסה לגראבלין הצרפתית 91:75 במלחה, ושוב סיבכה את מצבה בבית א' של היורוקאפ. במשחק המקביל שהתקיים הערב הביסה BC דונייצק 81:98 את ציבונה זאגרב החלשה. המשמעות: גראבלין מוליכה את בית א' עם מאזן מושלם ורגל וחצי בשמינית הגמר, בעוד ירושלים (מאזן 2:1) ודונייצק (1:2) ככל הנראה יילחמו ביניהן על הכרטיס הנוסף לשלב הבא.

שחקני הפועל ירושלים ג'רוויס ורנאדו, לוק ג'קסון. מגד גוזני
מה יהיה? ג'רוויס ורנאדו ולוק ג'קסון/מגד גוזני

בדומה לפתיחת העונה החלשה, כך גם הערב הרוטציה של עודד קטש לא ממש היתה ברורה, ושוב המאמן קיבל תפוקה משחקנים ספציפיים (הערב: רנדל, ורנאדו וסטרוברי), אך הרבה פחות מאחרים (נעימי, כדיר, לוק ג'קסון, ג'ון תומאס, יזרעאלי וג'ון תומאס). אמת, גראבלין היא בלי ספק הקבוצה הטובה ביותר בבית א' והערב (עם תצוגה של 14 שלשות) היא הראתה זאת פעם נוספת, אך בהתחשב בעובדה כי ירושלים נחה במחזור הליגה האחרון ואמורה היתה להגיע מוכנה ורעננה, אוהדיה בוודאי קיוו ליכולת משופרת. בעיקר בהגנה, שהיתה מנת חלקם של האדומים באותו ניצחון גדול ביד אליהו. התוצאה הסופית אולי מעט משקרת לטובת הצרפתים, שקלעו מכל מצב, אך חובה לציין כי גראבלין הובילה מהדקה הראשונה ועד האחרונה.

בשבוע הבא תצא הקבוצה של קטש לצרפת ותהיה חייבת לנצח את הקבוצה לה הפסידה הערב, ולאחר מכן יגיע משחק ביתי גורלי מול דונייצק במלחה, בו ככל הנראה יצטרכו לנצח האדומים ב-10 נקודות או יותר. המאמן מדבר בשבועות האחרונים על חיזוק, ובין אם יקבל אותו או לא, דבר אחד ברור: הפועל ירושלים חייבת להיראות טוב יותר אם ברצונה להציל את העונה האירופית שלה.

מהלך המשחק

רבע ראשון:

עודד קטש שוב העניק לג'ון תומאס קרדיט, ואיתו עלו בריאן רנדל, אלישי כדיר, די ג'יי סטרוברי ויובל נעימי בחמישיה מאוד גבוהה. המשחק החל עם אחוזי קליעה נוראיים משני הצדדים, ודווקא האורחים ניצלו זאת כדי לעלות ל-2:11 ואז ל-7:16, בעיקר בזכות אנדרו אלביסי הסילוני. קטש החל לבצע חילופים, וקיבל תפוקה בעיקר מלוק ג'קסון (שתי שלשות) וג'רוויס ורנאדו, שסייעו לאורחת המבולבלת (6 איבודים כבר ברבע הראשון) לסגור את הפער ולסיים את הרבע הראשון בפיגור מינימלי מבחינתם, 22:17.

רבע שני:

גם דן גרונפלד קיבל דקות בפתיחת הרבע השני ונראה טוב, אך המומנטום של הצרפתים נמשך, וג'ובי ג'ונסון המחליף צלף שתי שלשות והעלה את קבוצתו ל-23:33. גראבלין הלכה פנימה והגדילה את יתרונה ל-11 נקודות, ורנאדו ספג עבירה שלישית, ובדקות שנותרו עד המחצית לקח יובל נעימי אחריות על ניהול המשחק, הפעיל היטב את בריאן רנדל והשניים צימקו ל-45:39. אלא שסיום הרבע היה שייך לצרפתים, ובפרט לאלביסי המצוין, שהדהים עם שלשה נדירה משלושת-רבעי מגרש, ממש על הבאזר, וקבע 41:53 לגראבלין עם הירידה לחדרי ההלבשה. ירושלים איבדה 12 כדורים במחצית, ומנגד ראו את היריבה צולפת 8 שלשות מ-14 נסיונות.

רבע שלישי:

הקבוצה של קטש יצאה מחדרי ההלבשה עם מומנטום חיובי לשם שינוי, ודקות טובות של רנדל וסטרוברי צימקו את ההפרש הצרפתי ל-56:52. ההגנה האדומה עבדה מצוין, ויובל נעימי הצטרף אף הוא לחגיגה כדי לקרב את הירושלמים מרחק 59:57 בלבד. לאחר מכן החל מבול שלשות משני הצדדים, ולאחר שגרבאלין עלתה ל-62:69 צלף סטרוברי מבחוץ, סחט סל ועבירה ושוב צימק, הפעם ל-71:67 עם העליה לרבע המכריע.

רבע רביעי:

ורנאדו היה האיש של ירושלים בפתיחת הרבע האחרון, אך גם הוא וגם רנדל ספגו עבירה רביעית וירדו לספסל, כאשר 5:45 דקות לסיום הוליכה גראבלין 69:76. לוק ג'קסון ביצע עבירה בלתי ספורטיבית, ושלשה של ג'ובי ג'ונסון קבעה 71:82 מוחץ לצרפתים, 3:34 לסיום. קאמבק? לא, ממש לא. מהלכים רעים בהתקפה לא הלכו לשום מקום, מנגד גראבלין שוב הפציצה מבחוץ, וההפרש רק עלה ועלה עד אשר גאלו השופטים את ירושלים מסבלה, ולוח התוצאות הראה 75:91 לאורחים בתום 40 הדקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: די ג'יי סטרוברי 20, בריאן רנדל 15, ג'רוויס ורנאדו 12 (11 ריבאונדים), לוק ג'קסון 11, יובל נעימי 10 (0 מ-7 ל-3, 6 אסיסטים), דן גרונפלד 7. ג'ון תומאס (9 דקות), גוני יזרעאלי (13 דקות) ואלישי כדיר (9 דקות) שיחקו ולא קלעו.

בלטו בגראבלין: רודי ג'ומבי 19 (5 מ-7 ל-3), אנדרו אלביסי 18 (4 מ-7 ל-3), ג'ובי ג'ונסון 12.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully