וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב שוב הפסידה

אחרי שנוצחו בשבוע שעבר מול טבעון, האדומים הפסידו 79:77 לבאר יעקב שעלתה לפסגה. טבעון הופתעה מול כפר סבא

במוקד המחזור השמיני בליגה הלאומית עמד משחק הצמרת של הפועל תל אביב נגד מכבי באר יעקב. האדומים, שהפסידו בשבוע שעבר לראשונה העונה ספגו הערב (שלישי) הפסד כואב נוסף אחרי שנכנעו בשניות האחרונות מול מכבי באר יעקב 79:77, כשזו עלתה למקום הראשון בטבלה. אלא שלשמחתה הרבה של הפועל תל אביב, גם הפועל קרית טבעון, יריבה נוספת בצמרת, נוצחה הערב אחרי שנכנעה להפועל כפר סבא המתקמבקת 78:75. עירוני רמת גן שנותרה עם דני גוט על הקווים ניצחה 83:91 את אליצור רמלה. הפועל לב השרון ניצחה בחוץ 75:82 את עירוני נס ציונה, אליצור יבנה סיימה משחק צמוד עם W על עירוני נהריה 75:78, הפועל עפולה מתחה את עירוני קרית אתא לפני שסיימה עם 83:87, מכבי הוד השרון ניצחה את הפועל יקנעם/מגידו 75:77.

הפועל תל אביב - מכבי באר יעקב 79:77

כשהיא עם הפסד ליגה אחד העונה מול טבעון, הפועל תל אביב התייצבה לקרב שלה מול מכבי באר יעקב כשהיא מבינה שניצחון שלה יחזיר אותה אל המקום הראשון בטבלה. למרות שג'רמיין הול הפצוע לא שיחק בבאר יעקב, הקבוצה של עידן פלדה הייתה נחושה הרבה יותר. באר יעקב הייתה התקפית יותר במחצית הראשונה וירדה להפסקה ביתרון 37:42, אבל ברבע השלישי האדומים חזרו בצורה מצוינת.

38 שניות לסיום עוד ראינו שוויון אחרי 75:75 שקבע בת יוסף האורח, דרו האוזמן הקפיץ את ההפרש לשלוש עם מהלך מצוין, דמונטז סטיט החזיר לנקודה, נייט מילר תרם שתיים משלו מהקו והעלה לשלוש הפרש, אבל יונתן שולדברנד החטיא שלשה שנייה לסיום. קרטיס קלי סיים עם 19 נקודות לאדומים, בעוד שמילר כיכב פעם נוספת עם 25 נקודות ו-15 ריבאונדים, ואיגור סימין הוסיף 23 משלו.

הפועל כפר סבא - הפועל קרית טבעון 75:78

עם ניצחון אחד בשבעה משחקים, התייצבה כפר סבא למפגש לוהט מול קרית טבעון שנאבקת על המקום הראשון עם הפועל תל אביב. אחרי שאל המחצית ירדה טבעון ביתרון 29:38, חזרה הקבוצה מהשרון מצוין ברבע השלישי אל המשחק ודקה וחצי לסיום הפער עמד על נקודה אחת לזכות כפר סבא. עומר כהן ואדיר הרוש קלעו את הנקודות החשובות, רמון קלמנטה ניסה להציל את המשחק, אבל בסופו של דבר המארחים חגגו. בשתי הקבוצות חמישה שחקנים סיימו בדאבל פיגר, כשבכפר סבא קלע הרוש 14 נקודות, בעוד שבטבעון היו אלה ג'וש גומז וקלמנטה עם 14 נקודות כל אחד.

אליצור רמלה - עירוני רמת גן 91:83

דווקא אחרי שהשיגה שני ניצחונות רצופים, רמלה ראתה את הקבוצה מזיסמן המסובכת משיגה ניצחון שני העונה. דני גוט, שהודיע על התפטרותו, חזר בו והעניק ניצחון חוץ יוקרתי בזכות יכולת מצוינת של דרור דוידי. הישראלי סיים משחק מצוין עם 19 נקודות ושישה אסיסטים אחרי שרמת גן ניצחה בשלושת הרבעים הראשונים של המשחק. אצל רמלה סטייסי מורגן (22 נקודות) ואילן ברקוביץ' (19 נקודות) נתנו את הטון.

הפועל לב השרון - עירוני נס ציונה 75:82

אחרי ההפסד הכואב בשבוע שעבר לרמלה, לב השרון החזירה לעצמה קצת את מצב הרוח והשיגה ניצחון רביעי מול נס ציונה, שעוד שיחקה בשבת נגד נהריה וניצחה במשחק ההשלמה. תשע נקודות בלבד קלעו האורחים ברבע השני, אבל אל הרבע השלישי הגיעה לב השרון ביתרון 54:66 ושמרה לאורך כל הרבע האחרון על היתרון. לואיס קלינץ' וג'אמל קורנלי סיימו עם 17 נקודות כל אחד למנצחים, טל דן קלע 18 נקודות והוריד תשעה ריבאונדים למפסידים.

עירוני קרית אתא - הפועל עפולה 87:83

אחרי שעצרו בשבוע שעבר את רצף ארבעת ההפסדים וחגגו על חשבונה של נס ציונה, עפולה של אבנר יאור המשיכה לניצחון שהיה הפעם הרבה יותר צמוד. שלשה גדולה של הרן שיפמן 47 שניות לסיום העלתה את ההפרש לשתי נקודות לזכות עפולה, וגם בקרב מהעונשין ניצחו האורחים והשלימו בכך ניצחון רביעי העונה. לני דניאל סיים משחק גדול מבחינתו עם 28 נקודות ושמונה ריבאונדים, כשגם בצד המנצח גרג טודניק חגג 28 נקודות ו-15 כדורים חוזרים.

עירוני נהריה - אליצור יבנה 78:75

שתי הקבוצות שנמצאות בדרך לפלייאוף העליון נגררו למשחק צמוד, אבל יבנה התכבדה בניצחון שלישי ברציפות. נתי כהן ראה את השחקנים שלו מובילים בשתי נקודות הפרש 52 שניות לסיום, ומכאן אלעד הופמן עם שלוש נקודות רצופות ביחד עם קליעות עונשין מוצלחות של ניר גולן הבטיחו את הניצחון. בריאן לאינג כיכב עם 23 נקודות לזכות יבנה, בעוד שאצל המפסידים 32 הנקודות של מרקוס גיניארד לא הספיקו לנהריה, שהגיעה מעט עייפה אחרי משחק סוף השבוע.

מכבי הוד השרון - הפועל יקנעם/מגידו 75:77

להוד השרון: גרי גנדל 25 נקודות, אנתוני ג'ונסון 23. להפועל יקנעם/מגידו: תומאס סאנדרס 26 נקודות

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully