וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: קייל סינגלר על סף סגירה

שחקן אליקנטה (23, 2.03 מ'), בוגר מכללת דיוק, צפוי להחליף את פרננדס בשורות הבלאנקוס. פבלו לאסו: "נסתדר בלי רודי"

אחת הקבוצות שסובלת יותר מכל מתום השביתה ב-NBA היא ריאל מדריד, שתאבד בימים הקרובים שניים מכוכביה הגדולים ביותר - סרג' איבקה ורודי פרננדס. באשר לשני, הבלאנקוס עוד היו אופטימיים בנוגע לסיכוייהם לנהל משא ומתן עם דאלאס כדי להשאיר את השוטינג גארד הפנטסטי בשורותיה, אלא שהיום (שלישי) שלל סוכנו של השחקן את האופציה. "רודי חוזר ל-NBA, זה סופי", אמר דייויד קאר, "משחק הליגה מול ולנסיה יהיה האחרון שלו בריאל".

בתקשורת הספרדית מדווחים הלילה (שלישי) כי ריאל כבר החליטה על זהות השחקן שיחליף את פרננדס המצוין, ומדובר בקייל סינגלר, שנמצא על סף סיכום בקבוצה. הפורוורד האמריקאי (23, 2.03 מ'), בוגר מכללת דיוק, נבחר בדראפט האחרון במקום ה-33 על ידי דטרויט, ומשום שלא מחזיק בחוזה מובטח מה-NBA תום השביתה בארצות הברית לא משפיעה עליו. בקיץ החולף חתם סינגלר בקבוצת אליקנטה, ומוליך את הקבוצה הקטנה למאזן מפתיע של 3:6 בליגה הספרדית, תוך שהוא קולע 15 נקודות למשחק. בעונות הקודמות, כאמור, היה אחד הכוכבים הגדולים ביותר של מכללות דיוק, בשורותיה סיים אשתקד את שנתו הרביעית.

מאמן ריאל מדריד פבלו לאסו מתעקש כי החיים ממשיכים גם ללא כוכב נבחרת ספרד, ואמר היום: "זה לא סוף העולם, הקבוצה יותר גדולה מרודי. הוא שחקן גדול, אבל עוד כשהחתמנו אותו ידענו שזה יהיה זמני. כבר שיחקנו משחקים בלעדיו וניצחנו, ועכשיו נחפש להחתים את השחקן הטוב ביותר שנוכל למצוא כמחליף". אגב, לאסו נשאל גם על אפשרות צירופו של ג'רמי פארגו, שהועלתה בשבוע שעבר, וטען: "פארגו שחקן טוב מאוד שאנחנו מעריכים, אבל לפי מה שהבנתי הוא דחה הצעה ממכבי כי הוא רוצה לשחק ב-NBA. הוא סיכן את כל העונה שלו כדי לשחק ב-NBA, לכן זה נראה לי רחוק".

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

צפו בביצועיו של סינגלר מקריירת המכללות המרשימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully