וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולטר מצארי: "אנדראה פירלו יכול לעשות הכל"

מאמן נאפולי מתכונן למפגש עם יובנטוס והקשר שנמצא בכושר נפלא (21:45, ערוץ 5). קונטה: "האתגר הגדול מתחילת העונה"

הסערות שפקדו את איטליה לפני מספר שבועות גרמו לדחיית כמה משחקי כדורגל, ביניהם גם זה המסקרן בין נאפולי ליובנטוס. השתיים תפגשנה הערב (21:45, ערוץ 5) ובנאפולי מנסים להתרגל לעומס הרב שיש על הקבוצה בעונה בה היא משחקת גם במפעל מחייב כמו ליגת האלופות. הקבוצה מדרום איטליה לא ניצחה משחק ליגה במשך למעלה מחודש והיא הדרדרה למקום השמיני אחרי שבקיץ דיברו שם על מאבק אליפות.

"זה המשחק הרביעי שלנו ב-10 ימים ואנחנו לא מותאמים לקצב הזה, בעיקר מבחינה מנטלית", אמר המאמן וולטר מצארי, שלנאפולי שלו זו הופעה ראשונה בליגת האלופות במתכונתה הנוכחית.

המאמן הוסיף: "יובנטוס במקום הראשון בצדק והתוצאות שלהם לא מקריות. אנדראה פירלו יכול לעשות הכל, הוא שחקן ברמה עולמית. איך עוצרים אותו? קודם כל עליי לראות אם גוקאן אינלר יהיה כשיר, אבל גם מארק האמשיק יכול לעשות את העבודה".

יובנטוס כאמור מגיעה מהמקום הראשון, אחרי ניצחון יוקרתי 0:1 על לאציו באולימפיקו וכשהיא יודעת שניצחון הערב יגדיל את הפער שלה בפסגה לארבע נקודות. למרות זאת, המאמן אנטוניו קונטה ממשיך לשמור על צניעות: "אני מצפה למשחק קשוח, אולי האתגר הכי גדול שלנו מפתיחת העונה. לא משנה מה תהיה התוצאה, שום דבר עוד לא יהיה גמור".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully