וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "בגלל העומס הנבחרת שלכם לא מצליחה"

רוברטו מאנצ'יני על לוח המשחקים באנגליה: "בגלל זה השחקנים מגיעים מתים לטורנירים". בקהאם: "לסיטי אין סיכוי לאליפות". צפו בבאלוטלי מפחיד את עובדת המועדון

מאמן מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני יודע מדוע נבחרת אנגליה לא מצליחה בטורנרים גדולים: בגלל העומס הכבד על שחקניה. סיטי צפויה לשחק הערב (שלישי) נגד ארסנל בגביע הליגה, משחק שמגיע יומיים בלבד אחרי ה-1:1 של סיטי מול ליברפול.

"נגיע ללונדון, ונחליף את כל ההרכב", אמר מאנצ'יני, "זה מצב שלא ייאמן. ארסנל שיחקו בשבת, אנחנו ביום ראשון בערב, עכשיו אנחנו שוב משחקים. מדהים. זו הסיבה שהנבחרת הלאומית של אנגליה מגיעה לטורנירים הגדולים, ופשוט מתמוטטת. לשחקנים אין זמן להתאושש. אני לא יודע את מי להאשים. הפרמיירליג חייבת לעשות משהו בנידון".

אפרופו סיטי, דייויד בקהאם סבור שלתכולים אין סיכוי לזכות באליפות, וזאת על אף שהם מובילים את הטבלה די בבטחה והביסו 1:6 את המתמודדת הגדולה יונייטד. "אני לא חושב שלסיטי יש סיכוי להיות אלופים", אמר בקהאם, "יש להם העונה קבוצה טובה ושחקנים טובים, אבל למנצ'סטר יונייטד יש יותר ניסיון והיא יודעת איך זוכים באליפויות".

* עוד בסיטי: מתברר שאין כל כך הרבה קופצים על קרלוס טבס. לאחר שיובנטוס הודיעה שהיא "לא מעוניינת" בשחקן, גם סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני גילה שאם מישהו יגיע לקבוצתו בינואר, זה יהיה רק בהשאלה.

"מי שיגיע אלינו יושאל בחינם, עם אופציה לרכישה", אמר גליאני, שכנראה חושש ממצבו הנפשי הלא יציב של הארגנטינאי, "טבס? נראה, עוד יש זמן. סביר להניח שאם לא הייתה הבעיה עם קסאנו, היינו נשארים עם הסגל הנוכחי".

ארסנל: ונגר משבח את בניון לפני סיטי בגביע הליגה (22:00, ספורט 1)

תראו את ההפתעה שעושה מריו באלוטלי לעובדת המועדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully