וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "גראבלין קבוצה אתלטית וחזקה"

28.11.2011 / 23:10

מאמן הפועל ירושלים מתכונן ליריבה הצרפתית החזקה ביורוקאפ (ג', 19:00, ספורט5): "נגיע רעננים אחרי שלא שיחקנו בליגה"

הפועל ירושלים תנסה להשיג מחר (שלישי, 19:00, ספורט5 ו-5HD) את ניצחונה השני ביורוקאפ כשתארח את גראבלין הצרפתית, מי שנחשבת לקבוצה החזקה בבית א'. הקבוצה של עודד קטש פתחה את המפעל עם הפסד לבי.סי דונייצק ובשבוע שעבר גברה במלחה על ציבונה זאגרב וכעת היא תנסה להנחיל הפסד ראשון לצרפתים. בתוך כך, ממשיך אורי קוקיה להיות מתוסכל ממעמדו, וכפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הוא שוקל לעזוב את הקבוצה ולעבור לברק נתניה. השחקן נמצא ביחסים מצוינים עם מאמן נתניה, דני פרנקו, אך נראה כי עדיין יש לפתור סוגיות בחוזהו של הפורוורד, בטרם יתבצע מהלך שכזה.

המאמן עודד קטש התייחס באימון הערב של הקבוצה ליריבה מצרפת: "יהיה משחק מאוד קשה. גראבלין קבוצה אתלטית וחזקה מהגארדים ועד הגבוהים. אנחנו צריכים לשחק חכם התקפית כי גראבלין מבצעת הרבה חילופים בהגנה, וגם זו קבוצת ריבאונד ההתקפה הכי טובה ששיחקנו נגדה עד עכשיו. אנחנו צריכים לבוא אגרסיביים ולעשות את המאמץ. אני מהמר שאם נהיה בשוויון בריבאונד ננצח את המשחק". המאמן המשיך: "השבוע הזה מאוד חשוב. יש לנו שני משחקים מול גראבלין ובאמצע את חיפה. מבחינת אימונים זה לא היה שבוע אולטימטיבי, היו לנו שחקנים קצת חולים, אבל בהחלט עזר לנו שלא שיחקנו כדי שנגיע רעננים לשבוע הקשה שעומד לפנינו".

לוק ג'קסון הוסיף: "אנחנו לא יכולים להרגיש בטוחים בגלל מה שהשגנו עד כה העונה כי מדובר בשלב מוקדם. מדובר במשחק ענק עבורנו ואנחנו צריכים לנצל את היכולת הטובה שלנו. בכדורסל הזיכרון צריך להיות קצר. גם אם אתה משחק רע וגם אם יש לך משחק נהדר, צריך לשכוח מזה. זה מה שהקבוצה מנסה לעשות ואני מקווה שנגיע למשחק רעבים כאילו הפסדנו שלושה משחקים ברציפות".

גראבלין הצרפתית ביססה את עצמה כקבוצה החזקה בבית ללא עוררין תוך שהיא מציגה דומיננטיות מוחלטת בשני המשחקים הראשונים שלה ביורוקאפ עם ניצחון ב-30 הפרש בחות מוך KK זאגרב, וניצחון ב-25 הפרש במחזור הקודם מול דונייצק. גם בליגה הצרפתית היא לא מתקשה עד כה, והיא ניצבת במקום הראשון כשהיא מפסידה רק את משחק הפתיחה של העונה, ומאז היא רושמת רצף של שמונה ניצחונות רצופים. את הקבוצה מוליך אנדרו אלביסי עם 14 נקודות בממוצע למשחק באירופה, כשפאפא סיי ולודוביץ' ואטי שולטים מתחת לסלים ואוספים כל ריבאונד שנקרה בדרכם.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully