וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי קוקיה עשוי לעבור לברק נתניה

25.11.2011 / 18:43

הקבוצה של דני פרנקו הביעה עניין בקפטן הפועל ירושלים, שמעמדו נפגע העונה. במידה ויצטרף, צפוי כריס ווטסון לעזוב

קפטן הפועל ירושלים אורי קוקיה עשוי לעבור בימים הקרובים לשורות ברק נתניה. קוקיה, שנפגע בצורה משמעותית בדקות המשחק העונה לאור הגעתם של אלישי כדיר, ג'ראוויס וראנדו וג'ון תומאס, נמצא ביחסים מצוינים עם מאמנה של ברק נתניה דני פרנקו, שאימן את השחקן בהפועל חולון. בין השחקן לבין נתניה, שפתחה את העונה בצורה חלשה מאוד עם חמישה הפסדים מחמישה משחקים, ומנסה לעשות שינויים, כבר קיימים מגעים ראשוניים. במידה וקוקיה יצטרף לנתניה, צפויה הקבוצה לשחרר את כריס ווטסון, שמשחק זאת השנה השנייה במדיה.

קוקיה (30, 2.02), שיחק בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב בצעירותו אך קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה הפועל גליל עליון בשנת 2002. קוקיה בילה 3 עונות וחצי לאחר מכן בעירוני נהריה, כשבתוכם עונה גם בבני השרון, לפני שירד לליגה הלאומית למכבי חיפה. קוקיה עלה עם חיפה לליגת העל, והצטרף להפועל חולון בעונת 2008/9 שם עשה את הפריצה הגדולה שלו ואף זכה בגביע המדינה עם הסגולים.

לאחר אותה עונה בחולון חתם קוקיה בשורות הפועל ירושלים ומשחק בשלוש העונות האחרונות בקבוצה, כשבין היתר הגיע לסגל נבחרת ישראל בשנתיים האחרונות. העונה כאמור, נפגע בצורה רצינית בדקות המשחק שלו כשרשם רק 9.4 דקות בממוצע בליגת העל ו-7.5 דקות בממוצע ביורוקאפ.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully