וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "בקיץ חלמו פה חלומות"

אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה, מאמן בני יהודה נזכר בצרות מהקיץ ולא נבהל מקריאות האוהדים. לחמן: "עומר גולן הוא סמל"

מכבי פתח תקוה קטעה הערב (שני) רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, כשגברה 0:1 על בני יהודה וחגגה לראשונה בעידן אייל לחמן. עומר גולן, שחזר אחרי היעדרות בת חודש וחצי, הכריע את המשחק בדקה ה-56 אחרי טעות קשה של דלה איינוגבה. בצד השני, הכתומים כבר עם שישה משחקים ללא ניצחון והאוהדים דורשים את התפטרותו של יוסי אבוקסיס.

בסיום המשחק נכנס לחמן לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים והודה להם על ההקרבה במשחק. במועדון אמרו הערב: "כל התחתית הפסידה והתרחקנו קצת מהקו האדון. אולי מכאן נצא לדרך חדשה". שחקן בקבוצה הוסיף: "עוד לפני המשחק אמרנו שעומר גולן הוא השחקן הכי חשוב. לא רק בגלל השער שכבש. הוא שחקן ההתקפה הכי הגנתי בליגה. הוא חילץ כדורים והשרה ביטחון על כולם".

עומר גולן שחקן מכבי פתח תקוה חוגג (משמאל) לצידו טל בן חיים. ברני ארדוב
כאב לו לראות מהצד את החברים סובלים. עומר גולן/ברני ארדוב

"זה ניצחון חשוב עבור מכבי פתח תקוה", סיכם אייל לחמן. "ישנם שבועות שהם מעין צומת דרכים ואחרי שתי תוצאות תיקו ומאזן ספיגה וכיבוש נמוך, היום עשינו את זה בצורה טובה מבחינה התקפית והגנתית. היינו מאוזנים במיוחד במחצית השנייה".

על עומר גולן אמר המאמן: "כל בחור נחוש שנמצא על המגרש זה תמיד ברכה. נחישות קשה למצוא, ולא בכדי עומר גולן הוא בחור משכמו ומעלה. הוא סמל בזכות האישיות שלו והיום הביא את האישיות לדשא. גם טל בן חיים היה אחראי מאוד ויש לי רק מילים טובות להגיד עליו".

עומר גולן, ששבר בצורת בת תשעה חודשים, אמר בסיום: "יותר מדי זמן עבר מאז שכבשתי. אני שמח שזה גם גול ניצחון וגם גול שיעזור לקבוצה להתרומם. אני שמח שיכולתי להחזיר לחברים ולאייל שמאמין בי. מאוד כאב לי לשבת בצד ולראות את החברים שלי סובלים. רוצים, אבל לא יכולים. היום זה בא מתוק וקשה בצורה של 0:1, ומכאן נתקדם הלאה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אבוקסיס: "לא התחזקנו מספיק בהתקפה וזו הבעיה שלנו

בצד המפסיד, יוסי אבוקסיס ניסה להסביר את רצף הכישלונות: "מבחינת הנקודות התחלנו טוב את העונה, אבל לא היו לנו משחקים טובים מתחילת העונה. אנחנו לא מצליחים לכבוש וזו הבעיה העיקרית כי ספגנו כמות נמוכה. הבעיה שלנו שאנחנו לא מספיק טובים בהתקפה ולא מספיק כובשים. הגענו במחצית הראשונה למצב של 100 אחוז והמשחק יכול היה להיות אחרת. בינואר אני מקווה שיהיה כסף להביא שחקנים מה שלא היה בתחילת העונה. בקיץ לאנשים היו ציפיות וחלמו פה חלומות. אני לא מנסה לבכות, אבל צריכים להבין שכשפתחנו לא היה תקציב להביא שחקני רכש ואני לא אדבר על שחקנים. לא התחזקנו מספיק בהתקפה וזו הבעיה שלנו. ננסה לעשות את זה בינואר".

על המהפכה בהרכב אמר: "ברור שהכל היה מקצועי. חשבתי לעשות רענון ודווקא בחצי הראשון נראינו יותר טוב לעומת התקופה האחרונה למרות שהיינו חלשים. ספגנו שער וזה קורה לשוערים טובים כמו דלה שהחזיק אותנו בהרבה משחקים. השער הזה הכריע את המשחק כי לא הגענו ליותר מצבים".

אבוקסיס הגיב גם לקריאות מצד האוהדים: "אני לא מתייחס לאוהדים שבאים ומדקה ראשונה זה כל מה שמעניין אותם. כנראה שיש להם אינטרס אישי ואני לא מוכן להתייחס לזה".

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully