וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד לתואר שחקן השנה בבולגריה: ראש הממשלה

בויקו בוריסוב בן ה-52 משחק בליגה השלישית ומוביל כרגע על פי הצבעת הגולשים ב-500 קולות על פני ברבאטוב מיונייטד

מיהו הכדורגלן הבולגרי הטוב בעולם? דימיטאר ברבאטוב ממנצ'סטר יונייטד? אולי סטיליאן פטרוב, קפטן הנבחרת הלאומית? אם אתם שואלים את האוהדים בבולגריה, המועמד המוביל כרגע לתואר כדורגלן השנה הוא לא אחר מאשר ראש הממשלה, בויקו בוריסוב בן ה-52. בוריסוב הוא כדורגלן חובב, משחק מעת לעת בקבוצת ויטושה ביסטריטסה מהליגה השלישית במדינה, ונכון לכרגע מוליך את טבלת הקולות לתואר, לפי הצבעת הגולשים עם יותר מאלפיים קולות. רק לצורך הדגמה, ברבאטוב מיונייטד מדורג כרגע במקום השני, עם פחות מאלף וחמש מאות הצבעות.

זוהי הפעם הראשונה שההתאחדות הבולגרית מעניקה לגולשים את האפשרות לבחור את הכדורגלן המצטיין לדעתם, ולפחות לבינתיים, נדמה שזה לא ממש משתלם. בוריסוב המשועשע אמר בתגובה אופיינת לכדורגלן: "אין שום סיכוי שאודה שאני שחקן לא טוב. אני מוכן להודות רק בדבר אחד: הקבוצה שלי מצויינת".

אלא שלצערו של בוריסוב, הוא ככל הנראה כבר לא יזכה בפרס, כיוון שלאחר סיום ההצבעה, עשרים המדורגים ראשונים על ידי הגולשים יועברו לידי העיתונאים המקומיים, והם אלו שיבחרו בשחקן המצטיין, כך שסיכוייו של ראש הממשלה לא נראים טובים כרגע. בוריסוב יכול להתנחם בכך שמי שככל הנראה יזכה בתואר לא יהיה יריבו לצמרת ההצבעות, מאחר שברבאטוב כבר ביקש בצורה פומבית מהעיתונאים שלא להצביע עבורו, מאחר וכבר זכה בתואר שבע פעמים בעבר.

כדורגל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully