וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "נאפולי - האתגר הכי גדול שלנו העונה"

יובנטוס רוצה להגדיל את יתרונה בפסגה אחרי משחק ההשלמה בסן פאולו (ג', 21:45, ספ' 5), המאמן חושש מפני היריבה

אחרי ניצחונות על מילאן, אינטר ובשבת גם לאציו באולימפיקו, יובנטוס המוליכה יוצאת לעוד מבחן משמעותי במסע שלה אל התואר, כשהיא תתארח מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5) בסן פאולו החם אצל נאפולי המדורגת שמינית. המפגש בין השתיים אמור היה להתקיים לפני כשלושה שבועות, אך נדחה בעקבות מזג האוויר הסוער.

בעוד יובנטוס ניצחה ארבעה משחקים ברציפות ועדיין לא הפסידה העונה, נאפולי מגיעה כשבמאזנה ניצחון בודד בששת המשחקים האחרונים וגם בשבת חילצה נקודה מאטאלנטה רק הודות לשער בתוספת הזמן של אדינסון קבאני. בארבעת הביקורים האחרונים של יובנטוס בסן פאולו, הייתה זו נאפולי שחגגה, כשהניצחון האחרון של הגברת הזקנה על הפרטנופי בחוץ היה בספטמבר 2000, כשאנטוניו קונטה עוד שיחק ביובנטוס.

קלאודיו מרקיזיו, אחד מכוכביה של יובה העונה, ייעדר בעקבות ריצוי עונש הרחקה, אבל קונטה לא מודאג. "יש לי הרבה אופציות בסגל, יש שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם", אמר המאמן. "מרסלו אסטיגריביה ועמנואלה ג'אקריני נכנסו ונתנו תרומה נהדרת מול לאציו. אני אוהב את הגישה הזו. בנאפולי מצפה לנו האתגר הכי גדול העונה".

המארחים עסוקים עדיין בליגת האלופות, ועל פי המאמן וולטר מצארי משלמים את המחיר בליגה, שם הם מפגרים ב-10 נקודות אחרי יובנטוס. מצארי ספג ביקורות אחרי שהרכיב את גוראן פאנגב על חשבון אסקיאל לאבצי, ומול יובה הוא מתכוון להחזיר את הארגנטינאי להרכב, לצד קבאני שכבש שלושער ב-0:3 המוחץ על יובנטוס בעונה שעברה.

בופון הנפלא מוביל את נבחרת המחזור

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully