וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון: מורגן ייעדר בין חודשיים לשלושה

28.11.2011 / 14:33

הפורוורד שנפצע בפתיחת המשחק נגד מ.כ הבקעה קרע את הגיד בפיקת הברך. דיון תומפסון מלובליאנה מועמד להחליפו

ריימר מורגן, שחקנה של עירוני אשקלון שנפצע אתמול (ראשון) בפתיחת משחק ההפסד למ.כ הבקעה, עבר הבוקר סדרת בדיקות בבית החולים וולפסון ולבסוף התברר כי השחקן קרע את הגיד של הפיקה בברכו, וייעדר בין חודשיים לשלושה. החשש הראשוני היה שמורגן קרע את הרצועה הצולבת בברך, אבל לאחר בדיקה ראשונית הסתבר כי אין חשש לקרע מלא, אך הצילומים הוכיחו שהגיד של הפיקה בברך קרוע ותקופת ההחלמה של השחקן לא תאפשר לו לחזור לפעילות עד לסוף חודש ינואר לפחות.

מורגן (23, 2.02) הוא בוגר מכללת מישיגן סטייט הגדולה משנת 2010, איתה הגיע פעמיים לפיינל פור של טורניר המכללות. בשנת 2007 היה מורגן חלק מנבחרת ארצות הברית לאליפות העולם עד גיל 19. בעונה שעברה נחת בראשון לציון בתור שחקן משלים, ותוך כדי העונה הפך לאחד מהכוכבים הגדולים בליגת העל. ב-31 משחקים בליגת העל רשם מורגן 11.6 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בממוצע למשחק, ועל הדרך הוביל את הקבוצה להופעה בפיינל פור ליגת העל. העונה רשם ב-7 משחקים 15.4 נקודות ו-7.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אחד המועמדים הבולטים להחליף את מורגן בתקופה הקרובה הוא הפורוורד דיון תומפסון, שחקנה של אולימפיה לובליאנה, שאמור לעזוב את קבוצת היורוליג בימים הקרובים. תומפסון הוצע בתחילת העונה למכבי חיפה. תומפסון (23, 2.03), יליד טורנס, קליפורניה, היה נחשב לאחד משחקני התיכונים המובילים כשהוביל את התיכון הקטן בו שיחק עד למעמדי הגמר במדינתו. את הכישרון שלו גילו במכללת צפון קרוליינה הגדולה, והוא שיחק במדיה במשך 4 עונות, כשבעונה האחרונה, עונת 2009/10 הפך לאחד השחקנים המובילים בקבוצה כשרשם 13.7 נקודות ו-6.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט, ולא קיבל חוזה דרך ליגת הקיץ במדי מינסוטה, חתם בקלית'אס היוונית ובמדיה רשם 14.1 נקודות, 8.8 ריבאונדים ו-1.1 חסימות בממוצע למשחק.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully