וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורה: "מאנצ'יני מדבר עם שחקנים יותר טוב מגווארדיולה"

יאיא טורה שולח עקיצה למאמנו לשעבר: "בברצלונה אף אחד לא יודה בזה". בנזמה מחכה לבארסה: "ריאל מדריד מוכנה לאתגר"

מצב הרוח בריאל מדריד ממשיך להיות חיובי אחרי סוף השבוע שעבר על הקבוצה: הבלאנקוס הביסו את אתלטיקו בדרבי, ברצלונה הפסידה לחטאפה, והפער בפסגה עומד על 6 נקודות לטובת המדרידאים. ב-10 בדצמבר ייערך הקלאסיקו הגדול, וקרים בנזמה, מהאסים הגדולים של העונה של ריאל, מבהיר שהבלאנקוס מוכנים.

"לפני שחושבים על המשחק, צריך לזכור שעדיין יש לנו מפגש לא פשוט עם ספורטינג חיחון לפני כן", אמר בנזמה, "אבל אנחנו מוכנים לקלאסיקו ומוכנים לאתגר. אני מרגיש את הביטחון של המאמן, ומנסה לגמול לו על המגרש".

גם כוכב העבר של הקבוצה הביע שביעות רצון ממצבה. רונאלדו הברזילאי שלח ד"ש, וציין כי "אני לא יכול לקבוע בוודאות אם ריאל טובה יותר מבארסה, אני רק יכול לקוות שהיא תזכה השנה באליפות ובגביע אלופות, ושסוף סוף תגבור על ברצלונה".

מנגד, בבארסה מנסים להרגיע את העניינים. אומנם ברצלונה תחת פפ גווארדיולה מעולם לא פיגרה בשש נקודות מריאל מדריד, אבל הדיווחים בתקשורת הספרדית מתעקשים שהמאמן משדר קור רוח וטוען שהוא מודע לבעיה ויודע כיצד לפתור אותה.

אתמול אמר דני אלבס ש"אולי במדריד כבר התחילו להדליק את הזיקוקין, אבל אנחנו מוכנים לאתגר, ולשמחתנו, הסיפור עדיין פתוח והליגה עוד ארוכה". שוער ברצלונה ויקטור ואלדס טוען ש"הפער לא קטן, אבל אנחנו רק בחודש נובמבר. מצפים לנו עוד הרבה משחקים עד לתום העונה". גם מאמן הנבחרת ויסנטה דל בוסקה הודה אתמול ש"הפער בין ריאל משמעותי, אבל הסיפור עוד רחוק מלהיות סגור, אנחנו רק בשליש הראשון".

ואם זה לא מספיק לבארסה, יאיא טורה ממשיך להשמיץ את פפ גווארדיולה. טורה החמיא למאמנו במנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני, ושלח עקיצה: "מאנצ'יני יודע לדבר עם השחקנים ויותר קרוב אליהם. בחדר הלבשה כמו שלנו אתה צריך שהשחקנים יקבלו את ההחלטות של המאמן. כולם רוצים לשחק, ומאנצ'יני מנהל את העניינים נהדר. הוא מדבר עם השחקנים הרבה יותר מגווארדיולה. ברור שהשחקנים של בארסה לא יגידו על זה כלום, אבל תשאל את אלה שעזבו את המועדון, כמו זלאטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully